ثبت نام درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی از امروز شروع شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، امکان ثبت درخواست انتقالی نیمسال دوم 1400-1401 برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز دوم بهمن ماه شروع شد.

ثبت نام درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی از امروز شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ به آبادی، ثبت درخواست انتقالی نیمسال دوم 1400-1401 برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در روز های شنبه 2 بهمن تا روز دوشنبه 25 بهمن ماه انجام می گردد.

امکان پیگیری و برطرف نقص به وسیله متقاضی وجود خواهد داشت و ثبت نام تنها به وسیله رایانه و بر اساس سامانه انتقال به نشانی http://specialisttransmition.behdasht.gov.ir انجام می گیرد.

دستیاران تخصصی بالینی قبل از کامل کردن فرم درخواست انتقالی موارد مربوط به آیین نامه انتقال دستیاران را باید به دقت مطالعه نمایند و سپس نسبت به پر کردن فرم درخواست انتقالی خود اقدام نمایند.

شرایط خاص مورد نظر در صورت موافقت شورای نقل و انتقال دانشگاه های علوم پزشکی مبدا و مقصد جهت دستیاران:

الف) تبعیت از همسر که عقد نکاح بعد از تاریخ انتخاب رشته - محل به وقوع پیوسته باشد. تبصره: همسرانی که هر دو در یک آزمون پذیرش دستیار، شرکت و قبول شده اند.

ب) حکم کفالت مادر، پدر و یا برادر و خواهر دارای معلولیت جسمی یا روحی از مراجع قانونی

ج) ابتلا به بیماری های صعب العلاج به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه.

درخواست انتقال صرفا پس از ثبت نام و آغاز به آموزش و اطلاق لفظ دستیار به فرد پذیرفته شده قابل دریافت و آنالیز است.

موافقت دانشگاه های علوم پزشکی مبداء و مقصد، شرط الزامی جهت انتقال دستیاران است.

انتقال دستیاران از سایر دانشگاه ها به دانشگاه های مستقر در شهر تهران ممنوع است. بعلاوه انتقال دستیاران دانشگاه های مستقر در شهر تهران به یکدیگر ممنوع است.

انتقال در سال آخر دوره دستیاری و جابجایی دستیاران ممنوع است.

دستیاران قبل از کامل کردن فرم درخواست انتقالی باید ظرفیت های پذیرش انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی را از سامانه مربوطه مطالعه نموده و سپس نسبت به پر کردن فرم اقدام نمایند.

دستیاران پس از تکمیل فرم و فیلد های مربوطه و ارسال اسکن مدارک با کلیک بر روی دکمه ذخیره اطلاعات، ثبت تکمیل می گردد و پس از آن دستیار با مراجعه به این صفحه، با وارد کردن شماره دستیاری و کد ملی می تواند مراحل ثبت نام خود را پیگیری کند.

پس از آنالیز کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دستیار ناقص باشد برای فرد پیغامی ارسال می گردد که فرد با مشاهده پیغام مدارک شما دارای نقص است باید نسبت به برطرف نقص مربوطه اقدام کند. عواقب کوتاهی در این امر متوجه شخص دستیار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی از امروز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی از امروز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید