فرصت ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1400 شروع شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، ثبت نام متقاضیان سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی 1400 از امروز شنبه چهارم دی ماه شروع شد

فرصت ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1400 شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ به آبادی، ثبت نام برای شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از امروز 4 دی ماه آغاز شده است و داوطلبان تا 7 دی ماه 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش احتیاج و در نظر گرفتن شرایط شرکت در آزمون (آزاد، بومی و یا رزمنده) صرفاً یکی از رشته های فوق تخصصی را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام نمایند.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و باعث حذف نام داوطلب از فهرست داوطلبان شرکت در آزمون می گردد. پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. صرفاً به مدارک ثبت نامی که در مهلت مقرر ثبت نام و به وسیله سایت اینترنتی مربوطه ارسال گردد ترتیب اثر داده خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روز های سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 دی ماه 1400 به وسیله سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir توزیع می گردد.

آزمون کتبی سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب به صورت تمام الکترونیک و یا کاغذی صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 در مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سطح شهر تهران برگزار خواهد شد.

محل شرکت در آزمون هر داوطلب به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی معین و اطلاع رسانی شده و حوزه امتحانی هر داوطلب بنابه راهنمای مربوطه در هنگام صدور کارت ورود به آزمون از سوی مرکز سنجش معین می گردد. بعلاوه مرحله شفاهی آزمون نیز در همان روز به صورت الکترونیکی درهمان محل برگزار می گردد.

در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد. انجام مراحل ثبت نام، شرکت در آزمون، پذیرش و آغاز به دوره متقاضیان پذیرش در این آزمون مطابق با آئین نامه آموزش دوره های فوق تخصصی و مفاد راهنما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1400 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1400 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید