جان فرانکو زولا: فرگوسن همواره گری نویل را مأمور مهار من می کرد، بازی چلسی با منچستریونایتد یک نبرد کلاسیک است

به گزارش وبلاگ به آبادی، جان فرانکو زولا به جای سرمربی تیم فوتبال چلسی در کنفرانس خبری قبل از بازی این تیم با منچستریونایتد، وعده یک بازی جذاب را داد.

جان فرانکو زولا: فرگوسن همواره گری نویل را مأمور مهار من می کرد، بازی چلسی با منچستریونایتد یک نبرد کلاسیک است

به گزارش وبلاگ به آبادی، جان فرانکو زولا، یاری مربی مشهور تیم فوتبال چلسی جدال تیمش با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس را یک نبرد برابر و هیجان انگیز خواند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: یک بازی متفاوت، برابر و احتمالاً هیجان انگیزی در پیش است. در فوتبال، شرایط بازی به بازی تغییر می نماید و می توانید هر لحظه نتیجه را تغییر دهید. ما لیگ را بهتر آغاز کردیم، اما آنها بهتر شدند و حالا خوش شانس هستیم که تقریباً با رقیب مان در موضع برابر قرار داریم.

زولا خاطر نشان کرد: بازیکنان منچستریونایتد در حال حاضر از کاری که انجام می دهند، لذت می برند. وقتی کیفیت شان را می بینید، شگفت زده می شوید، چرا که قبلاً هم سرمربی خوبی داشتند. برخی اوقات شرایط خوب پیش نمی رود، اما درباره ارزش منچستریونایتد، تردیدی وجود ندارد.

زولا به شرایط حساس تیم چلسی اشاره نمود و گفت: در مقطعی کلیدی هستیم. سه بازی آینده در جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ مقابل تاتنهام را پیش رو داریم. پیش بردن تیم بر اساس وضعیت موجود، اهمیت خاصی دارد.

این مربی ایتالیایی همچنین تأکید کرد: برای سولسشایر خوشحالم، چون کلاس های مربیگری را با هم گذراندیم و کاملاً او را می شناسم. می دانم منچستریونایتد در بهترین دوران خودش نیست، اما سرمربی رقیب در ترکیب تیمش تحولی عظیم به وجود آورده است.

آماده بازی مقابل منچستریونایتد هستیم.، وی با بیان این جمله توضیح داد: بسیار زیاد مشتاق آغاز بازی مقابل منچستریونایتد هستم. جدال ما با منچستریونایتد یک بازی کلاسیک در انگلیس است. به یاد دارم فرگوسن همواره سعی می کرد گری نویل را مأمور مهار من کند و با هم رقابت داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جان فرانکو زولا: فرگوسن همواره گری نویل را مأمور مهار من می کرد، بازی چلسی با منچستریونایتد یک نبرد کلاسیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان فرانکو زولا: فرگوسن همواره گری نویل را مأمور مهار من می کرد، بازی چلسی با منچستریونایتد یک نبرد کلاسیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید