حضور کشتی های چینی در خلیج فارس مستند شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، حجت الله عدالت پناه کارگردان عرصه مستند در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مراحل پایانی تدوین مستند 60 دقیقه ای داد 2 را سپری می کنیم که محور اصلی این اثر درباره اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان است.

حضور کشتی های چینی در خلیج فارس مستند شد

وی افزود: از 2 سال پیش که خبرهایی مبنی بر وقوع یک اختلاس بزرگ در این صندوق که متعلق به معلمان است، منتشر شد، ما به تحقیق درباره این مساله مهم پرداختیم تا علل وقوع چنین اتفاقات و راهکارهای پیشگیری از آن ها را پیدا کنیم. از همین رو در داد 2 با نمایندگان مجلس و تعدادی از افرادی که مسئولیت تحقیق و تفحص در این پرونده را داشته اند، صحبت کردیم.

عدالت پناه مطرح نمود: این اثر هم همچون داد روایتی جستجوگرانه دارد از همین رو در خلال داد 2 می بینیم که چند دانشجو در پی پیدا کردن زوایای مختلف شکل گیری اختلاس هستند.

این کارگردان افزود: ما در این مستند علاوه بر انجام مصاحبه هایی با شخصیت های سیاسی و قانونگذار با شخصیت های علمی درباره زوایای اقتصادی اختلاس ها هم به مصاحبه پرداخته ایم و بر همین اساس داد 2 وجوه علمی نیز دارد.

عدالت پناه درباره دیگر فعالیت هایش گفت: چندی پیش فیلمبرداری مستند تِرال را در هرمزگان به خاتمه رساندیم که این اثر به حضور کشتی های چینی در دریای خلیج فارس می پردازد.

وی در خاتمه اظهار کرد: پس از آماده سازی این 2 مستند، برای حضورهای جشنواره ای این آثار تصمیم گیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور کشتی های چینی در خلیج فارس مستند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کشتی های چینی در خلیج فارس مستند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید