خبرنگاران فراوری 10 هزار ماسک در آکادمی فنی و حرفه ای میاندوآب

به گزارش وبلاگ به آبادی، مهاباد- خبرنگاران- یکی از آکادمی های سازمان فنی و حرفه ای در میاندوآب در اقدامی خداپسندانه با استفاده از فرصت تعطیلی و وقفه آموزشی به وجود آمده، نسبت به دوخت 10 هزار عدد ماسک به صورت رایگان اقدام نموده است.

خبرنگاران فراوری 10 هزار ماسک در آکادمی فنی و حرفه ای میاندوآب

رییس مرکز فنی و حرفه ای میاندوآب در این خصوص به وبلاگ به آبادی گفت: این اقدام در راستای یاری به شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بسیار قابل توجه بوده و باید به الگویی برای دیگر واحدها نیز تبدیل گردد.

حسین زمانی اضافه کرد: با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی لازم در نظر داریم این اقدام خداپسندانه را به کارگاه های دولتی نیز تعمیم داده تا بتوانیم به بخشی از وظایف اجتماعی و وجدانی خود در کنار ماموریت های محوله سازمانی عمل نموده باشیم.

وی گفت: پنج آکادمی فنی و حرفه ای فعال در زمینه خیاطی در میاندوآب برای فراوری ماسک به صورت رایگان و در اختیار قرار دادن شبکه بهداشت و درمان اعلام آمادگی نموده اند که امروز یکی از آنها فعالیت خود را شروع می نماید.

به گزارش وبلاگ به آبادی، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا ننموده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، 9 هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 354 نفر جان خود را از دست داده و 2 هزار و 959 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری 10 هزار ماسک در آکادمی فنی و حرفه ای میاندوآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری 10 هزار ماسک در آکادمی فنی و حرفه ای میاندوآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید