دانش آموزان تا 24 خرداد برای ثبت درخواست کتاب فرصت دارند

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/فارس کارشناس کتب درسی و نشریات یاری آموزشی آموزش و پرورش استان فارس اظهار داشت که دانش آموزان برای سفارش کتاب های درسی مورد احتیاج خود تا 24 خرداد فرصت دارند که در سامانه های پیش بینی شده ثبت نام نمایند.

دانش آموزان تا 24 خرداد برای ثبت درخواست کتاب فرصت دارند

پیشرو پنجشنبه 28 فروردین در جمع اعضای کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتب درسی و بسته های آموزشی استان فارس، گفت: دانش آموزان می توانند به وسیله سامانه های پیش بینی شده به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به سفارش کتاب های درسی مورد احتیاج خود تا تاریخ 24 خرداد سال جاری اقدام نمایند.

او ادامه داد: در شیوه فردی والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش ورود دانش آموزان وبا ثبت کد ملی وسریال شناسنامه وپرداخت الکترونیکی هزینه بسته آموزشی مورد احتیاج خود را سفارش دهند.

این کارشناس کتب درسی اضافه نمود: دانش آموزان اتباع خارجه می توانند با درج کد ستادی 11 رقمی مخصوص به خود به عنوان کد ملی و از 6 تا یک (111111) به عنوان سریال شناسنامه برای ثبت سفارش کتاب در این سامانه اقدام نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه که هیچ دانش آموزی نباید ابتدای سال تحصیلی بدون کتاب باشد، گفت: در این راستا اعضای کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتاب های درسی و بسته آموزشی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان موظف به هدایت و نظارت بر فرایند ثبت سفارش کتب درسی هستند.

فرهاد اسماعیلی باتاکید بر اهمیت و صندلی ویژه کتب درسی بر لزوم هم افزایی اعضای کارگروه بر اجرای مطلوب ثبت سفارش کتب درسی در استان تاکید نمود.

اسماعیلی اضافه نمود: مدیران مدارس باید نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزانی که به صورت فردی پیروز به ثبت سفارش نشده اند، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانش آموزان تا 24 خرداد برای ثبت درخواست کتاب فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان تا 24 خرداد برای ثبت درخواست کتاب فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید