دردسرهای یک ملی پوش برای فدراسیون، امید کسب مدال قرنطینه می گردد!

به گزارش وبلاگ به آبادی، یکی از ملی پوشان رزمی که در یک سال گذشته موفقیت های خوبی کسب نموده بود، طی روزهای گذشته به دلیل ایجاد بعضی حاشیه ها از جمله درگیری با یکی از مأموران دولتی، دردسرهایی را برای فدراسیون مطبوع ایجاد نموده است.

دردسرهای یک ملی پوش برای فدراسیون، امید کسب مدال قرنطینه می گردد!

این حاشیه های دامنه دار باعث شد که این ورزشکار حتی شهر محل سکونت خود را به مقصد پایتخت ترک کند.

این ملی پوش جوان و با آتیه که می بایست بیش از اینها مدیریت گردد، در یک سال آینده نیز مسابقات معتبر و مهمی را پیش رو دارد و در صورت تداوم این فرایند برای همواره از سطح اول رشته ای که در آن فعالیت می نماید فاصله خواهد گرفت.

از همین رو مسئولان فدراسیون مربوطه با وجود صادر نشدن مجوز فعالیت برای رشته های رزمی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تصمیم دارند این ملی پوش خود را برای کنترل بیشتر قرنطینه نمایند.

وبلاگ به آبادی جزئیات اتفاقاتی که پیرامون این ملی پوش اتفاق افتاده را در اختیار دارد اما از آنجا که وی یکی از ملی پوشان آینده دار است و شانس موفقیت در المپیک و رویدادهای مهم را دارد، از نام بردن وی خودداری می نماید تا آسیب روحی بیشتری به او وارد نگردد اما در صورت ادامه حاشیه سازی ها و خروج از جهت حرفه ای و قهرمانی، در گزارش مفصلی جزئیات اقدامات او را منتشر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دردسرهای یک ملی پوش برای فدراسیون، امید کسب مدال قرنطینه می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای یک ملی پوش برای فدراسیون، امید کسب مدال قرنطینه می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید