دنیای غرب از روابط کشورهای اسلامی هراس دارد

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران: سفیر اندونزی در خرم آباد گفت: یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده مردم اندونزی از ظرفیت های ایران بی خبر باشند، رسانه های غربی است که چهره ای زشت و پلید از ایران را نمایش می دهند چراکه دنیای غرب از روابط کشورهای اسلامی هراس دارند.

دنیای غرب از روابط کشورهای اسلامی هراس دارد

به گزارش وبلاگ به آبادی از خرم آباد، دیان ویرینگجوریت ظهر امروز در جمع وبلاگ به آبادی در خرم آباد، اظهار کرد: از سال گذشته ورود گردشگر اندونزیایی به ایران افزایش پیدا نموده است.

وی اضافه کرد: ورود گردشگر از کشور اندونزی به ایران 12 هزار نفر افزایش داشته و خوشبین هستیم در سال جدید این تعداد نسبت به سال های قبل افزایش یابد.

سفیر اندونزی در ایران بیان نمود: قبل از برقراری قانون ویزا برای مسافرت ، ایرانی های زیادی وارد اندونزی می شدند و به همین دلیل نمی توان یک آمار دقیق در این مورد ارائه داد.

ویرینگجوریت توضیح داد: باید به این نکته توجه کرد که تعداد اندونزی هایی که سالانه به ایران می آیند خیلی کم است و تعداد افرادی که به وسیله تجارت و یا به خاطر کنفرانس های مختلف وارد ایران می شوند و شمار اندونزی های مقیم ایران بسیار اندک است و اکثرا یا دانشجو و یا طلبه شهر مقدس قم هستند.

سفیر اندونزی بیان نمود: یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده است که مردم کشور اندونزی از ظرفیت های ایران بی خبر باشند، رسانه های غربی است که چهره ای زشت و پلید از ایران را نمایش می دهند. چراکه دنیای غرب از روابط کشورهای اسلامی هراس دارند.

وی عنوان نمود: با توجه به جوسازی های رسانه های غربی علیه ایران، باید دو کشور اندونزی و ایران روابط دو طرفه خود را افزایش دهند.

ویرینگجوریت اظهار کرد: با توجه به قابلیت های فرهنگی و گردشگری موجود در ایران و اندونزی انتظار می رود که در سال های آینده با اطلاع رسانی مناسب ، تبادل گردشگر بین دو کشور افزایش یابد.

آ

منبع: تسنیم

به "دنیای غرب از روابط کشورهای اسلامی هراس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای غرب از روابط کشورهای اسلامی هراس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید