سازماندهی 540 امدادگر برای نوروز 1401

به گزارش وبلاگ به آبادی، جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری برای نوروز، 540 امدادگر کادر و داوطلب را سازماندهی نموده است.

سازماندهی 540 امدادگر برای نوروز 1401

آقای کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز 1401 در استان 25 پایگاه امداد و نجات جاده ای به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می نمایند.

جمعیت هلال احمر استان برای نوروز پیش رو، 540 امدادگر کادر و داوطلب را سازماندهی نموده است.

بیشتر بخوانید

پایگاه های جمعیت هلال احمر استان در این مدت آمادگی اسکان اضطراری در راه ماندگان و حادثه دیدگان احتمالی را دارد.

جمعیت هلال احمر استان در نوروز 1401 طرح های بهرفت (بهبود رفتار های ترافیکی) و سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی را اجرا می نمایند.

آقای مالکی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای مطلوب طرح سفر های نوروزی از تمامی ظرفیت های ناوگان حمل و نقل استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بهره گیری می گردد.

235 دستگاه اتوبوس، 680 دستگاه مینی بوس و 900 دستگاه انواع سواری به وسیله 55 شرکت تعاونی مسافربری خدمات رسانی به مسافران نوروزی را انجام می دهند.

سه مرکز معاینه فنی در شهرکرد و بروجن برای خدمات رسانی به مسافران، گردشگران و مردم استان به صورت شیفت فعالیت می نماید.

لگه گیری روشنایی های جاده ها و تونل ها، نظافت حاشیه محور های ارتباطی، کنترل ناوگان مسافربری و آماده باش تمامی نیرو های راهداری های استان همزمان با نوروز 1401 در دستور کار واقع شده است.

43 راهداری در استان برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و حادثه دیدگان احتمالی آمادگی دارد و به منظور امدادرسانی در جاده های پُرتردد استان دو دستگاه جرثقیل مستقر می گردد.

وبلاگ به آبادی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سازماندهی 540 امدادگر برای نوروز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازماندهی 540 امدادگر برای نوروز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید