طباطبایی: تکلیف دبیر فدراسیون بسکتبال همین هفته تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، رامین طباطبایی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص پست دبیری فدراسیون بسکتبال که به دلیل اعلام کناره گیری شبنم کلاهی بدون متصدی شده است، گفت: اعلام استعفای خانم کلاهی صرفا به خاطر مسائل شخصی صورت گرفته و هیچ ارتباطی هم به فدراسیون و مسائل کاری آن ندارد.

طباطبایی: تکلیف دبیر فدراسیون بسکتبال همین هفته تعیین می گردد

وی توضیح داد: البته در خصوص این استعفا و موافقت یا عدم موافقت با آن هنوز هیچی تصمیمی نگرفته ایم. طی این هفته قطعا این موضوع را آنالیز و نتیجه را اعلام می کنیم. در صورت موافقت با استعفای اجرا شده هم جایگزین احتمالی را معین می کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که محتمل است گزینه جدید برای تصدی دبیری فدراسیون بازهم یک خانم باشد؟، گفت: برای تکمیل کادر مدیریتی فدراسیون بدون نگاه جنسیتی اقدام به گزینش می کنیم. گزینه های موردنظر را آنالیز و شایسته ترین را انتخاب می کنیم.

طباطبایی همچنین به بعضی صحبت های مطرح مبنی بر بالا بودن آمار عزل و نصب های فدراسیون بسکتبال واکنش نشان داد و اعلام کرد: نمی دانم مبنای این تحلیل ها چیست در حالیکه در بعضی از کمیته ها و برای بعضی پست ها اصلا جابه جایی نداشته ایم. در خصوص همین پست دبیری آقای مسعود عماری گزینه منتخب فدراسیون بود که به خاطر بازنشستگی چاره ای جز انتخاب جدید باقی ماند.

وی به بعضی جابه جایی های صورت گرفته در فدراسیون بسکتبال اشاره نمود و ادامه داد: مسئولیت دپارتمان آموزش با خانم مظفر بود اما وی به دلیل شرایط زندگی و سفر به خارج از کشور کناره گیری کرد. کمیته داوران با آقای آبکاریان بود که او هم به دلیل بازنشستگی باید کنار می رفت. بعد از آن مسئولیت را به آقای سیفی زاده سپردیم اما خود من بنا به دلایلی تشخیص دادم که حضور آقای زحمت کش در این کمیته می تواند مثمرثمر تر باشد. در کمیته روابط عمومی هم مسئولیت با آقای دادمرزی بود اما به خاطر محدودیت هایی که در صدا و سیما داشت کناره گیری کرد. بعد از آن تصمیم بر این شد از آقای بیات برای این کمیته استفاده گردد که به خاطر بعضی مسائل امکان ادامه همکاری وجود نداشت به همین دلیل جابه جایی جدید در این بخش ایجاد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید نمود: در واقع تنها عزلی که من با تصمیم خود و بدون اجبار داشتم مربوط به آقای سیفی زاده بود. به غیر از این موضوع هیچ عزل دیگری نداشتیم. البته که تغییرات و جابه جایی نشان دهنده رشد و پویایی است. اینکه ثبات مدیریت صرفا وابسته به ثبات افراد باشد، درست نیست. با این همه اما در فدراسیون بسکتبال و طی ماه های گذشته عزل و نصب های زیادی نداشتیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طباطبایی: تکلیف دبیر فدراسیون بسکتبال همین هفته تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: تکلیف دبیر فدراسیون بسکتبال همین هفته تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید