عامل سابق اف بی آی: ترامپ تهدید امنیت ملی است

به گزارش وبلاگ به آبادی، یک عامل ارشد سابق اف بی آی که در کانون تحقیقات درباره سرور ایمیل هیلاری کلینتون و روابط کمپین ترامپ با روسیه قرار داشت، رئیس جمهوری آمریکا را یک تهدید امنیت ملی دانست و اذعان کرد اف بی آی مرتکب اشتباهاتی شد که انتخابات ریاست جمهوری 2016 را زیر و رو کرد.

عامل سابق اف بی آی: ترامپ تهدید امنیت ملی است

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، این عامل سابق با نام پیتر استراک که از تیم شورای ویژه حذف و بعدا به علت ارسال پیغام های ضد ترامپ اخراج شد، در زمانی که رئیس جمهوری آمریکا و حامیانش او را بدنام می کردند، عمدتا سکوت اختیار کرد.

اما کتاب جدید استراک تحت عنوان در معرض خطر جزئیاتی از دو تحقیق اف بی ای ارائه می نماید. استراک همچنین جزئیاتی از رایزنی داخلی اف بی آی درباره تحقیق از شخص رئیس جمهوری عنوان کرد و نوشت در اوایل ریاست جمهوری ترامپ سوالاتی مطرح شد و بعد عواملی روی اطرافیان ترامپ متمرکز شدند. استراک در ابتدا مخالف تحقیق از ترامپ بود.

این عنصر سابق اف بی آی در نهایت بعد از ارزیابی، ترامپ را فردی فاسد و یک تهدید امنیت ملی می داند. تحقیقات هایی که استراک روی آنها نظارت داشت تمایلات رئیس جمهوری به پذیرش یاری سیاسی از یک مخالف مثل روسیه را نشان داد و این در پی تمایل او برای واژگون ساختن هر آن چیزی است که آمریکا روی آن ایستاده است.

استراک نوشت: این میهن پرستی نیتس. این خلاف آن است.

نگاه درونی استراک با کوشش های ترامپ و متحدانش برای کم اهمیت نشان دادن تحقیقات درباره روسیه مغایرت دارد. ویلیام بار، دادستان کل امریکا یک دادستان حرفه ای را برای آنالیز عملکرد اف بی آی، استراک و دیگران بابت احتمال سوءرفتار و جانبداری منصوب نموده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "عامل سابق اف بی آی: ترامپ تهدید امنیت ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل سابق اف بی آی: ترامپ تهدید امنیت ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید