مولر: ترامپ قصد برکناری ام را داشت

به گزارش وبلاگ به آبادی، ایرنا نوشت: مسئول کمیته تحقیقات انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا در حالی که ترامپ بارها مدعی شده که هیچگاه ممانعتی برای اجرای عدالت نداشته است، گفت رئیس جمهوری آمریکا قصد برکناری مرا داشت.

مولر: ترامپ قصد برکناری ام را داشت

رابرت مولر روز چهارشنبه در کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد تا به ابهامات متعددی که درباره 2 سال تحقیق و گزارش دستکاری شده وی پاسخ دهد.

دو موضوع دخالت روسیه در انتخابات و همچنین دخالت ترامپ در روند قضائی و تحقیقاتی، محور سوالات نمایندگان متقاضی این نشست بودند تا شهادت مولر را رو در رو و بدون واسطه بشنوند.

مولر در این نشست تأیید کرد که ترامپ درخواست وی برای ادای شرح را نادیده گرفته و به آنها پاسخی نداده است.

وی همچنین تأیید کرد در طول تحقیقات، ترامپ به وسیله یکی از اعضای شورای امنیت ملی مک کاهن خواهان برکناری وی شده بوده است.

مسئول کمیته تحقیقات انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به این سوال که چرا ترامپ خواهان برکناری وی شده بوده است، گفت نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.

مولر که در گزارش های خود تصریح نموده بود نتوانسته است به شواهدی داخل بر دخالت روسیه در انتخابات برسد، اظهار کرد: من ترامپ را تبرئه ننموده ام.

وی درباره اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه مولر خواهان ریاست بر اف بی آی بوده است، گفت: این مساله مربوط به زمانی است که او هنوز کاندیدای ریاست جمهوری نشده بود.

مسئول کمیته تحقیقات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به کوشش یکی از نمایندگان جمهوری خواه برای ارتباط دادن دوستی مولر با جیمز کومی رئیس پیشین اف بی آی که ترامپ او را برکنار کرد، به مساله تحقیقات، گفت: روابط شخصی در مسائل کاری وزارت دادگستری دخالت ندارد.

این نشست همچنان ادامه دارد و دموکرات ها و جمهوریخواهان در کوششند هر یک بر اساس سیاست های مخالفت و موافقت با ترامپ، از ادای شهادت بازرس مولر بهره برداری لازم را داشته باشند.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "مولر: ترامپ قصد برکناری ام را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولر: ترامپ قصد برکناری ام را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید