عبداللهی: بازیکنان استقلال در دربی با انگیزه هستند

به گزارش وبلاگ به آبادی ، نصرالله عبداللهی این روزها در کنار استقلال است اما نه به عنوان سرپرست بلکه به عنوان مشاور مدیرعامل. حالا او که سعی می نماید این روزها به فتحی مشاوره دهد در خصوص شرایط استقلال اینطور اظهار نظر می نماید: شرایط استقلال خوب است، بچه ها تمرین می نمایند و خود را آماده مسابقه می نمایند. تیم در بازی های قبل عملکرد خوبی داشت و فقط بدشانسی آورد.

عبداللهی: بازیکنان استقلال در دربی با انگیزه هستند

عبداللهی در خصوص دربی اینطور اظهار نظر می نماید: دربی با سایر بازی ها فرق می نماید. اگر روز یک تیم باشد، شما شک نکنید که آن تیم برنده است. در سال های گذشته هم دیده ایم این بازی ربطی به جدول و صندلی ها ندارد.من کفه برد را به نفع استقلال سنگین تر می بینم، دلیلش هم این است که تا به اینجا تیم نتیجه نگرفته و بازیکنان مصمم هستند که جبران نمایند.مطمئناً طرز تفکر بازیکنان استقلال نسبت به بازی های دیگر در این بازی فرق خواهد نمود.

سرپرست سابق استقلال در مورد بازی سوپر جام که برگزار نشد نیز اینطور می گوید:دربی سوپرجام را می شد برگزار نمایند. ما آن موقع خواسته بودیم این بازی را عقب بیندازند ولی به ما اعلام کردند زمان نداریم و برنامه هایمان جا نمی دهد اما من از شما سؤال می کنم چطور برای بازی های بعد توانستند جا باز نمایند اما برای آن دربی این کار را نکردند؟ مگر دو بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان را عقب نینداختند؟ پس این رفتار سازمان لیگ نشان داد که می توانستند دربی را هم به تعویق بیندازند.

210-10

منبع: ایران ورزشی

به "عبداللهی: بازیکنان استقلال در دربی با انگیزه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: بازیکنان استقلال در دربی با انگیزه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید