قیمت بلیت هواپیما از شهریور ارزان می گردد ، تغییر ساختار قیمت گذاری بلیت هواپیما ، دامنه نرخ ها محدود شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تغییر ساختار قیمت گذاری بلیت پروازهای داخلی گفت: قیمت بلیت هواپیما بر اساس یک سری شاخص معین می گردد و از شهریور ماه سال جاری کاهش خواهد یافت.

قیمت بلیت هواپیما از شهریور ارزان می گردد ، تغییر ساختار قیمت گذاری بلیت هواپیما ، دامنه نرخ ها محدود شد

وبلاگ به آبادی: شهرام آدم نژاد در حاشیه اولین پرواز داخلی فرودگاه امام توسط کیش ایر در واکنش به افزایش نرخ پروازهای داخلی تا بیش از یک میلیون تومان گفت: ساختار قیمت گذاری در جدول دامنه نرخ بلیت هواپیما تغییر می نماید. این تغییر بر اساس فصول، احتیاج، تقاضا و عرضه انجام خواهد شد که به این ترتیب انحراف معیار دامنه تغییر را کاهش می دهیم.

وی با بیان این که مردم دیگر احساس نخواهند کرد بلیت هواپیما در بعضی مسیرها افزایش می یابد، اضافه نمود: قیمت بلیت هواپیما از شهریور سال جاری کاهش می یابد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سفر به ترکمنستان گفت: در سفر ترکمنستان درباره گردشگری دریایی در دریای خزر بحث و گفتگو انجام شد اما جلسه روسیه بسیار مهم بود که درباره شاخه غربی کریدور شمال - جنوب و توسعه راه آهن رشت به آستارا باید کار کنیم.

منبع: چمدان

به "قیمت بلیت هواپیما از شهریور ارزان می گردد ، تغییر ساختار قیمت گذاری بلیت هواپیما ، دامنه نرخ ها محدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت هواپیما از شهریور ارزان می گردد ، تغییر ساختار قیمت گذاری بلیت هواپیما ، دامنه نرخ ها محدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید