مسابقات اسکی آلپاین در پولادکف سپیدان؛ رونق بخش گردشگری ورزشی فارس

به گزارش وبلاگ به آبادی، مدیرکل میراث فرهنگی فارس در آستانه برگزاری مسابقات اسکی آلپاین در پیست پولادکف گفت: میزبانی مسابقات ورزشی در این پیست بین المللی، می تواند استان فارس را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری ورزشی کشور تبدیل کند.

مسابقات اسکی آلپاین در پولادکف سپیدان؛ رونق بخش گردشگری ورزشی فارس

به گزارش وبلاگ به آبادی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مسابقات ورزشی، فرصتی ویژه در جهت بالفعل کردن ظرفیت های گردشگری ورزشی و ایجاد توسعه مالی و اشتغال زایی محسوب می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: تلفیق ورزش و گردشگری علاوه بر ایجاد فضای نشاط در جامعه، منجر به قدرتمند تر شدن صنعت گردشگری خواهد شد.

امیری با اشاره به شرایط متنوع اقلیمی استان فارس اضافه نمود: پیست بین المللی پولادکف به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی و طبیعی با ارائه امکاناتی همچون تله کابین، تله اسکی، هتل و انواع خدمات اقامتی و پذیرایی، خدمات آموزشی ورزش های زمستانی، تجهیزات لازم برای اسکی در شب و تفریحات خانوادگی نظیر خودروهای برف رو (اسنوموبیل)، مینی بوب و فرصت ساخت آدم برفی، به عنوان دومین پیست اسکی بین المللی کشور محسوب می گردد و مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

این مقام مسئول توضیح داد: برگزاری رویدادهای گردشگری با تبلیغات گسترده و استفاده از ظرفیت گردشگر پذیری در فصل کم رونق گردشگری استان، می تواند صندلی فارس را به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور تقویت کند.

علی اصغر ظریفکارفرد مدیرعامل مجموعه پولاد کف نیز در این خصوص افزود: مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان و قهرمانی جوانان کشور، طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه، هشتم و دهم بهمن ماه از ساعت 8 تا 12 در پیست بین المللی پولادکف شهرستان سپیدان برگزار می گردد.

او خاطر نشان کرد: این رقابت ها با شرکت بیش از 150 ورزشکار از 16 استان کشور در دو رشته مارپیچ کوچک و بزرگ با حضور نماینده فدراسیون جهانی اسکی (فیز) انجام و رکورد شرکت کنندگان به صورت جهانی به ثبت خواهد رسید.

منبع: میراث آریا

به "مسابقات اسکی آلپاین در پولادکف سپیدان؛ رونق بخش گردشگری ورزشی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات اسکی آلپاین در پولادکف سپیدان؛ رونق بخش گردشگری ورزشی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید