مشخصات کامل گوشی وان پلاس 6T لو رفت

به گزارش وبلاگ به آبادی، چند روز دیگر گوشی وان پلاس 6T رسما معرفی می گردد و حالا به لطف یکی از افشاکنندگان به نام Ishan Agarwal می توانیم به تمام مشخصات این گوشی نگاهی بیندازیم.

مشخصات کامل گوشی وان پلاس 6T لو رفت

یکی از مهم ترین تفاوت های وان پلاس 6T با مدل قبلی خود، در زمینه صفحه نمایش است. علاوه بر بهره گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اگر این مشخصات درست باشند، این گوشی مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 است. برای مقایسه باید بگوییم در مدل قبلی اندازه نمایشگر 6.28 بود و از رزولوشن 2280 در 1080 بهره می برد.

یکی دیگر از بهبودهای مهم که در زیر بریدگی نمایشگر قطره ای شکل قرار گرفته، سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. به جای بهره گیری از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.0، شرکت وان پلاس تصمیم گرفته از دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز به یک لنز با دیافراگم f/1.7 بهره ببرد. اما در پنل پشتی نباید انتظار تغییری را داشته باشیم و این گوشی همچنان مجهز به دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی است.

قلب تپنده این گوشی مانند مدل قبلی، تراشه اسنپ دراگون 845 که حاوی پردازنده گرافیکی Adreno 630 است. علاوه بر این، وان پلاس 6T از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که 400 میلی آمپر ساعت بیشتر از وان پلاس 6 است.

چیزی که هنوز با قاطعیت نمی توانیم بگوییم این است که آیا این مدل هم مانند مدل های قبلی با حافظه های داخلی و رم متفاوتی عرضه می گردد یا نه. طبق این مشخصات لو رفته، این گوشی مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم است. ولی احتمال این را هم باید در نظر بگیریم که این مشخصات تنها مربوط به یکی از مدل های این گوشی است و شاید شاهد عرضه مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم هم باشیم.

علاوه بر این مشخصات، Agarwal تعدادی تصویر تبلیغاتی مربوط به این گوشی را منتشر نموده که در ادامه می توانید دو تا از این تصاویر را مشاهده کنید. در این تصاویر بیش از هرچیزی طراحی گوشی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن مورد توجه قرار گرفته است.

برخلاف مدل های قبلی، به نظر می رسد شرکت وان پلاس تصمیم دارد این گوشی را به صورت گسترده در بازار آمریکا عرضه کند. علاوه بر شایعاتی مبنی بر اینکه این گوشی با شبکه مخابراتی Verizon سازگار خواهد بود، وان پلاس با همکاری T-Mobile می خواهد جدیدترین گوشی خود را در آمریکا به فروش برساند. به لطف همکاری با شبکه های مخابراتی آمریکایی، فروش گوشی های این شرکت می تواند افزایش قابل توجهی داشته باشد.

متاسفانه هنوز در مورد قیمت وان پلاس 6T خبرهای چندان موثقی منتشر نشده است. قیمت مدل پایه وان پلاس 6 از 529 دلار شروع می شد و احتمالا قیمت این گوشی جدید در همین حوالی خواهد بود. در هر صورت برای دستیابی با اطلاعات دقیق، باید سه روز دیگر هم صبر کنیم تا در روز 7 آبان این گوشی رسما معرفی گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کامل گوشی وان پلاس 6T لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گوشی وان پلاس 6T لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید