منطقه 6 شهرداری تهران جزو مجریان طرح راسته کتاب نیست، جایگزین کتابی ترین طرح مدیریت شهری

به گزارش وبلاگ به آبادی، ابراهیم وجدانی، مدیر روابط عمومی منطقه 6 درباره دلایل تاخیر اجرای طرح راسته کتاب در خیابان انقلاب بیان نمود: طرح راسته کتاب با هدف افزایش توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران تعریف شد. بخش اعظمی از این طرح در جنوب محور انقلاب و در منطقه 11 است و قسمت کوچکی از آن در ضلع شمالی خیابان انقلاب و خیابان کریمخان زند در منطقه 6 قرار گرفته است.

منطقه 6 شهرداری تهران جزو مجریان طرح راسته کتاب نیست، جایگزین کتابی ترین طرح مدیریت شهری

وجدانی اضافه کرد: با توجه به ایجاد جهت دوچرخه در محور کریم خان، عملا اجرای این طرح امکان پذیر نخواهد بود و در خیابان انقلاب هم هیچ اعتبار تخصیص یافته ای برای بسترسازی عمرانی و مبلمان شهری برای این طرح مصوب و ابلاغ نشده است.

مدیر روابط عمومی منطقه 6 گفت: اجرای این طرح، نیازمند ورود سازمان های مرجع از جمله معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و در مجموع عملیاتی شدن راسته کتاب، نیازمند هم افزایی و تشریک مساعی بین دستگاه های مختلف همانند نیروی انتظامی برای ایجاد نظم است.

مدیر روابط عمومی منطقه 6 درباره وجود موانع مختلف بر سر راه عملیاتی شدن راسته کتاب اعلام کرد: مباحث عمرانی، فرهنگی و معارض های مختلف در معبر مانند تابلو های برق، کانال ، تابلوهای ترافیکی و هشدار دهنده، دریچه ها و نهر های معبر و بعلاوه یکسان سازی کف پوش معبر از جمله موانع و نیازهای ضروری ایجاد راسته کتاب هستند.

مدیر روابط عمومی منطقه 6 در سرانجام اظهار کرد: ایجاد راسته کتاب، بی تردید تصمیم قابل توجهی است و امید واریم شاهد عملیاتی شدن آن باشیم. اگر این تصمیم در خیابان انقلاب محقق نشود، برترین مکان ها برای اجرای این طرح فرهنگی در اماکن مکث شهری و آرام رو شبیه پاتوق های شهروندی خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "منطقه 6 شهرداری تهران جزو مجریان طرح راسته کتاب نیست، جایگزین کتابی ترین طرح مدیریت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه 6 شهرداری تهران جزو مجریان طرح راسته کتاب نیست، جایگزین کتابی ترین طرح مدیریت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید