والورده روی مسی ریسک نمی کند

به گزارش وبلاگ به آبادی، بارسا برای کسب سه گانه در این فصل، امید زیادی به درخشش مسی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته او را در دیدارهای مهمتر راهی میدان کند تا خطر مصدومیت ستاره آرژانتینی را تهدید نکند.

والورده روی مسی ریسک نمی کند

والورده روی مسی ریسک نمی کند

بارسا برای کسب سه گانه در این فصل، امید زیادی به درخشش مسی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته او را در دیدارهای مهمتر راهی میدان کند تا خطر مصدومیت ستاره آرژانتینی را تهدید نکند. لئو مسی هفته گذشته پس از بازی با ونزوئلا تصمیم گرفت به بارسلونا برگردد و قید بازی محبت آمیز آرژانتین برابر مراکش را زد. مصدومیت مزمن از ناحیه پوبیس باعث شد تا مسی ریسک نکرده و به توصیه پزشکان استراحت کند. او از روز گذشته به تمرینات بارسا اضافه شد و حالا به نظر مسئله ای برای دربی کاتالونیا نخواهد داشت.

نشریه اسپورت امروز تیتر یک خود را به مسی اختصاص داده و برنامه ویژه ای که ارنستو والورده برای محافظت از فوق ستاره خود در نظر دارد. دو ماه به انتهای فصل باقیمانده و بارسا شانس فتح سه گانه را دارد. بیش از همه نیز امید بارسا به مسی دوخته شده است و حفظ سلامتی او و دوری از مصدومیت، قطعا مهمترین هدف کادر فنی بلوگرانا خواهد بود.

از حالا تا انتهای فصل، بارسا حداکثر 16 بازی دیگر پیش رو دارد و مسی قرار نیست در همه آنها به میدان برود و والورده میخواهد از مسی تنها در بازی های مهم استفاده کند. او قطعا فردا برابر اسپانیول به میدان میرود ولی سه شنبه شب مقابل ویارئال احتمالا از فهرست بارسا خارج خواهد شد تا به استراحت بپردازد.

-

حتی این احتمال بالاست که مسی در بازی شنبه شب دو هفته دیگر برابر اتلتیکو نیز از نیمه دوم به میدان برود تا سرحال تر و آماده تر به بازی حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد برسد.

منبع: ایران ورزشی

به "والورده روی مسی ریسک نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده روی مسی ریسک نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید