وینستون چرچیل به عنوان یک نقاش حرفه ای در حوزه هنر فعالیت میکرد

به گزارش وبلاگ به آبادی، ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، وینستون چرچیل به عنوان یک نقاش حرفه ای در حوزه هنر فعالیت میکرد.

وینستون چرچیل به عنوان یک نقاش حرفه ای در حوزه هنر فعالیت میکرد

وینستون چرچیل بیشتر برای اینکه در دوران جنگ جهانی دوم به عنوان نخست وزیر بریتانیا فعالیت کرد بین مردم مشهور است. او در نوامبر سال 1874 در یک خانواده اشرافی به دنیا آمد. با این حال چرچیل یک نقاش نیز محسوب می گردد؛ نقاشی که شیفته به تصویر کشیدن چشم انداز ها بود.

چرچیل فعالیت سیاسی را حوالی 1900 میلادی یعنی زمانی که یکی از اعضای مجلس بریتانیا بود شروع کرد و در نهایت به نخست وزیر بریتانیا تبدیل شد.

Saint-Jean-Cap-Ferrat اثر وینستون چرچیل 1930

چرچیل به عنوان یک نقاش امپرسیونیست به ثبت چشم انداز ها بخصوص در ساعت نخست و پایانی روز بسیار علاقه داشت. او که یک نقش حرفه ای نبود، به رغم امپرسیونیست های فرانسوی در پی مکان های دوردست و طبیعت الهام بخش نبود، بلکه از منظره ها اطراف خانه اش استفاده میکرد.

البته این به آن معنا نیست که چرچیل فقط از منظره های که برایش آشنا بودند نقاشی میکرد. او به واسطه شغلی که در پیش گرفته بود، بسیار سفر میکرد و در طول این سفرها زمانی را به هنر اختصاص میداد.

نمای دور از اهرام اثر چرچیل 1920

چرچیل مدتی را نیز در خاور نزدیک زندگی می کرد. او در این دوران نیز به خلق تابلو نقاشی مشغول بود. نقاشی هایی که در مصر خلق نموده بود، ابرهای طلایی، آسمان آبی و زمین سبز و زرد را به تصویر می کشند. او حتی در یکی از این نقاشی ها اهرام مشهور مصر را به تصویر کشیده است.

نمای قاهره از سمت اهرام اثر چرچیل 1921منبع: همگردی

به "وینستون چرچیل به عنوان یک نقاش حرفه ای در حوزه هنر فعالیت میکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینستون چرچیل به عنوان یک نقاش حرفه ای در حوزه هنر فعالیت میکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید