پرداخت حقوق و مزایای شهریور بازنشستگان

به گزارش وبلاگ به آبادی، سیدمرتضی موتورچی، درحساب شخصی توئیتر خود نوشت: برخلاف بعضی ماه های گذشته، تمامی حقوق و مزایای شهریور بازنشستگان و مستمری بگیران طبق جدول زمانبندی و بدون هیچ تاخیری، تا سرانجام وقت اداری 31 شهریور واریز شد (فارس).

پرداخت حقوق و مزایای شهریور بازنشستگان

واریز وام 10 میلیون تومانی بازنشستگان

بعلاوه مدیرکل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، از واریز وام 10 میلیون تومانی بازنشستگان اطلاع داد.

به گزارش وبلاگ به آبادی، علی خدامی در تبادل نظر با شبکه خبر گفت: امروز برای بیش از 23 هزار نفر از بازنشستگان کشوری وام ضروری به مبلغ 10 میلیون تومان با سود چهار درصد و بازپرداخت 36 ماهه واریز می گردد.

وی اعلام کرد: در تلاشیم برای 6 ماهه دوم سال 1400، مبلغ وام به 12 میلیون تومان افزایش یابد (خبر آنلاین).

وام هایی که دیروز و امروز واریز شد

مدیرکل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته هم گفته بود وام حمپاد تا عصر چهارشنبه و وام ضروری تا پنجشنبه به حساب بازنشستگان واریز می گردد.

خدامی با اعلام این خبر گفت: سومین مرحله پرداخت تسهیلات طرح حمایت از خاتمه نامه های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری موسوم به حمپاد، برای حدود 736 نفر از افراد مشمول تا عصر چهارشنبه 31 شهریور به حساب بازنشستگان عزیز واریز می گردد.

به گفته وی، مبلغ سه میلیون تومان برای خاتمه نامه های کارشناسی ارشد و مبلغ پنج میلیون تومان هم برای خاتمه نامه های مقطع دکتری پرداخت خواهد شد.

خدامی در ادامه گفت: نوبت چهارم وام 10 میلیون تومانی بازنشستگان موسوم به وام ضروری هم برای 23 هزار و 271 نفر از بازنشستگان مشمول تا ظهر پنجشنبه اول مهر، واریز می گردد (صندوق بازنشستگی کشوری).

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان وبلاگ به آبادی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "پرداخت حقوق و مزایای شهریور بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت حقوق و مزایای شهریور بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید