پیروزی 3 آزادکار ایران در رقابتهای جوانان جهان، شکست پرسته و شیخ اعظمی

به گزارش وبلاگ به آبادی، در جریان رقابتهای 5 وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان، 3 نماینده ایران برابر رقبای خود به برتری رسیدند اما 2 آزادکار ایران مقابل رقبایشان تن به شکست دادند.

پیروزی 3 آزادکار ایران در رقابتهای جوانان جهان، شکست پرسته و شیخ اعظمی

به گزارش وبلاگ به آبادی، در آغاز رقابتهای 5 وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در استونی، در وزن 57 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند امیر پرسته در دور نخست برابر برایدن تود از کانادا 12 بر صفر پیروز شد اما در دومین مبارزه مقابل آدیلان عسکراف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 7 شکست خورد. پرسته برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیب قزاق به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن 65 کیلوگرم که 26 کشتی گیر حضور دارند امیرحسین مقصودی در دور اول مقابل استفان کومان از رومانی 10 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز برابر کانتا توکوریکی از ژاپن با نتیجه 14 بر 4 به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

در وزن 70 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند محمدصادق فیروزپور در دور نخست سیمون ووتکوفسکی از لهستان را با حساب 11 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم به مصاف سنجر دوسجانوف از قزاقستان رفت و 6 بر یک به رجحان رسید.

در وزن 79 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند عبدالله شیخ اعظمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف فاتح بنفردجلاه از الجزایر رفت و با عملکردی ضعیف با نتیجه 9 بر 5 شکست خورد. شیخ اعظمی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن 97 کیلوگرم که 21 کشتی گیر شرکت کرده اند، عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رحمان روسیدانمو از چین 10 بر صفر پیروز شد. فروتن در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس و گیوی گوگوبریشویلی از گرجستان می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی 3 آزادکار ایران در رقابتهای جوانان جهان، شکست پرسته و شیخ اعظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی 3 آزادکار ایران در رقابتهای جوانان جهان، شکست پرسته و شیخ اعظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید