4 تیم ارزیاب به روستاهای زلزله زده فردوس اعزام شدند

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در پی وقوع زمین لرزه در شهرستان فردوس، چهار تیم ارزیاب و پیشرو به روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

4 تیم ارزیاب به روستاهای زلزله زده فردوس اعزام شدند

سیدابوالحسن میرجلیلی در گفت وگو با وبلاگ به آبادی اظهار کرد: تا به امروز خسارتی از زلزله بامداد پنج شنبه در فردوس گزارش نشده است که به محض دریافت اطلاعات از تیم های ارزیاب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: تمامی تیم های امدادی خرلسان جنوبی در حالت آماده باش بوده و شهرداری های فردوس، اسلامیه و آیسک و مجموعه دهیاری ها برای خدمت رسانی به شهروندان در حال آماده باش هستند.

شرکت توزیع برق خراسان جنوبی نیز گفت: برابر اعلام مرکز دیسپاچینگ توزیع استان و مرکز فوریت برق و اتفاقات شهرستان فردوس تا به امروز، گزارشی از خاموشی در شبکه های توزیع برق منطقه زلزله، وجود ندارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز گفت: تا کنون در محورهای مواصلاتی هیچ گونه خسارتی محرز نشده و تردد جریان دارد.

گفتنی است؛ نزدیک ترین روستاها به محل وقوع حوض نور علی، حسن آباد، حوض کربلایی غلامحسین، حسین آباد، کلاته میری و کلاته جعفری بوده است.

شبکه لرزه نگاری استان نیز نزدیکترین مراکز جمعیتی را فردوس و اسلامیه خواند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "4 تیم ارزیاب به روستاهای زلزله زده فردوس اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تیم ارزیاب به روستاهای زلزله زده فردوس اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید