آنهایی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده اند بخوانند

به گزارش وبلاگ به آبادی، 1. بر اساس مصوبه ای که شامگاه پنجشنبه (23 آبان ماه) به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ابلاغ شد، همه خودروهای بنزین سوز شخصی، 60 لیتر و دوگانه سوزها 30 لیتر سهمیه به صورت ماهانه در کارت سوخت آنها شارژ می گردد، سهمیه موتور سیکلت ها هم 25 لیتر است.

آنهایی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده اند بخوانند

2.پس از انتها سهمیه، خودروهای شخصی می توانند تا 250 لیتر به وسیله کارت خود بنزین با نرخ آزاد دریافت نمایند و پس از آن باید از کارت صندلی دار استفاده نمایند.

3. قیمت بنزین سوپر سه هزار و 500 تومان به ازای هر لیتر است و شامل سهمیه بندی نمی گردد، بنزین سوپر تک نرخی و فقط با کارت سوخت صندلی دار قابل ارائه است.

4. اما کسانی که تا کنون کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند؛ می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند. در این زمینه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می گوید: این افراد بی گمان سهمیه خود را دریافت می نمایند و با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا 6 ماه آینده در کارت سوخت شخصی، این افراد بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام نمایند.

5. در نظر داشته باشید که اشخاصی که کارت هوشمند سوخت در اختیار ندارند، سهمیه به مدت 6 ماه در کارتشان محفوظ است.

6. در این زمینه، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می گوید: فرآیند صدور کارت هوشمند سوخت بیش از سه هفته زمان نمی برد و تاخیرهای اجرا شده به علت حجم بالای مراجعه هاست، ما هم قول می دهیم که این فرایند تسریع گردد.

7. طبق گفته مسئولان وزارت نفت تا به امروز 16 درصد مردم از کارت سوخت خود برای سوختگیری استفاده می نمایند و به نظر می رسد از این پس متقاضیان بیشتری برای دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند.

8. برای ثبت نام به منظور دریافت کارت سوخت مدارک زیر مورد احتیاج است:

- حضور مالک وسیله (درصورت عدم حضورمالک، ارایه وکالت نامه ای که در آن کلمه کارت سوخت به صراحت ذکر شده باشد)

- اصل و کپی کارت یا سند یا بنچاق خودرو

-شناسنامه یا کارت ملی مالک یا وکیل ایشان جهت احراز هویت

- ارائه آدرس کامل پستی به همراه کد پستی و شماره ملی مالک در صورت تغییر آدرس مالک(کارت سوخت برای مالک صادر میگردد)

- همراه داشتن بیمه نامه ماشین الزامی است.

منبع: ایرنا زندگی

به "آنهایی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده اند بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنهایی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده اند بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید