افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10 پیش از عرضه

به گزارش وبلاگ به آبادی، بسیاری کاربران هندی منتظر عرضه وان پلاس 10 هستند. این گوشی احتمالا در اواخر ماه مارس عرضه می گردد و قیمت این دستگاه نیز همان زمان اعلام خواهد شد.

افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10 پیش از عرضه

به گزارش وبلاگ به آبادی، گوشی OnePlus 10 Pro در بازار هند در رنگ های Volcanic Black و Emerald Forest در دسترس خواهد بود. این گوشی در دو نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه موجود خواهد بود. نسخه اول با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه دوم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. تاریخ دقیق عرضه OnePlus 10 Pro هنوز تعیین نشده است.

هر چند نمی توان با اطمینان از زمان عرضه گوشی OnePlus 10 Pro در بازار هند صحبت کرد، اما در آخرین گزارش آمده است که این گوشی در اواخر ماه مارس، احتمالاً در 22 یا 24 مارس (دوم یا چهارم فروردین 1401) عرضه خواهد شد. این سری از گوشی های پرچمدار وان پلاس ابتدا در اوایل سال 2022 در بازار چین عرضه شد؛ البته مدل استاندارد وان پلاس 10 در این عرضه شرکت نداشت.

در حالی که ما منتظر هستیم تا این شرکت تاریخ دقیق عرضه وان پلاس 10 پرو در هند را فاش کند، وبسایت هندی 91mobiles به طور انحصاری در خصوص رنگ ها، ظرفیت رم و گزینه های ذخیره سازی مدلی که در راه است آگاه شده است. منبع این خبر، Ishan Agarwal، یکی از افشاگران دنیای فناوری بوده است. می توان حدس زد که بقیه تعیینات این دستگاه، به جز رنگ و پیکربندی حافظه، مشابه مدل چینی باشد. از جمله می توان از قابلیت شارژ سیمی 80 واتی و استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 تقریبا مطمئن بود.

می توان حدس زد که مدل هندی این گوشی، مشابه مدل چینی، در رنگ های Volcanic Black و Emerald Forest در دسترس خواهد بود.

این گوشی در دو پیکربندی حافظه عرضه خواهد شد. مدل اول با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می گردد. به نظر می رسد که این شرکت از ارائه مدلی که 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد در بازار هند صرف نظر خواهد نمود. امیدواریم به زودی از قیمت این مدل ها آگاه شویم. جالب اینجاست که مدل قبلی وان پلاس 10 پرو، یعنی وان پلاس 9 پرو نیز در همان پیکربندی های 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت در بازار هند موجود است.

در ادامه جا دارد، سایر تعیینات این دستگاه را نیز معرفی کنیم. گوشی OnePlus 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 2K Fluid AMOLED LTPO 2.0 با نرخ تازه سازی 120 هرتز، محافظ Corning Gorilla Glass Victus، گواهینامه +HDR10، نرخ نمونه برداری لمسی حداکثر 480 هرتز و MEMC می باشد. بعلاوه یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 با پردازنده گرافیکی Adreno در این گوشی استفاده شده است. این دستگاه احتمالاً روی سیستم عامل اندروید 12 با پوسته سفارشی OxygenOS که از پیش از نصب شده است، اجرا می گردد.

گوشی OnePlus 10 Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با فلاش LED، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 150 درجه و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4، قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) و زوم اپتیکال 3.3 برابر می گردد. در پنل جلویی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و چت تصویری وجود دارد.

گوشی OnePlus 10 Pro به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برای تأمین امنیت و قابلیت های صوتی Dolby Atmos و Hi-Res نیز مجهز شده است. این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی SuperVOOC دارد. این گوشی بعلاوه از شارژ بی سیم 50 واتی AirVOOC و شارژ معکوس پشتیبانی می نماید. ویژگی های اتصال داخلی این گوشی شامل 5G، 4G LTE، بلوتوث 5.2، GPS، NFC، Wi-Fi 6E و پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده ها است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10 پیش از عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10 پیش از عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید