الکترونیک آرتز از بازی شکار Wild Hearts رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید

به گزارش وبلاگ به آبادی، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی اومگا فورس (Omega Force) به تازگی از بازی اکشن و شکار محور Wild Hearts برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی رونمایی کرده اند.

الکترونیک آرتز از بازی شکار Wild Hearts رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید

Wild Hearts که از طریق سازندگان سری Dynasty Warriors از کمپانی کوئی تکمو ساخته شده، بازیکنان را به یک ماجراجویی حماسی که در ژاپن فئودال و در منطقه ای خاص به نام آزوما جریان دارد، می برد. در این منطقه، آن ها با کمک کاراکوری، مکانیزم های پیچیده ای که از یک فناوری گمشده و باستانی ساخته شده اند، با جانوران غول پیکری با نام کمنو (Kemono) مبارزه خواهند کرد. در واقع بازی مشابه سری Monster Hunter به نظر می رسد.

در بازی، بازیکنان به لطف حالت کوآپ و قابلیت کراس پلی، به عنوان یک گرگ تنها در آزوما سفر می کنند یا می توانند با دو همراه دیگر به شکار دسته جمعی موجودات این سرزمین بپردازند. این اثر از زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی خواهد کرد.

یوسوکه هایاشی (Yosuke Hayashi)، معاون اجرایی شرکت کوئی تکمو، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

استوارت لانگ (Stuart Lang) از الکترونیک آرتز نیز افزود:

بازی WILD HEARTS در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی با قیمت 69.99 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتز از بازی شکار Wild Hearts رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز از بازی شکار Wild Hearts رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید