با این ورزش ها در خانه کالری بسوزانید

به گزارش وبلاگ به آبادی، داشتن شکم صاف چالش بزرگی است که تقریبا همه خانم ها با آن دست و پنجه نرم می نمایند اما به علت مشغله زیاد وقت برای رفتن به باشگاه ندارند. خوشبختانه خانم های خانه دار حتی بدون رفتن به باشگاه هم می توانند کالری بسوزانند. فقط کافی است این حرکات ورزشی ساده را در کنار کارهای خانه انجام دهید.

با این ورزش ها در خانه کالری بسوزانید

ورزش هنگام جمع کردن لباس های کثیف

یکی از بهترین ورزش های چربی سوز برای خانم ها این است که هنگام خشکشویی لباس ها چند پله بالا و پایین بروند.

با هر بار انتقال لباس ها سبد لباس را 5 مرتبه تا شانه ها بالا بیاورید. این ورزش عضلات بازو و سیستم قلبی عروقی را مورد هدف قرار می دهد.

هنگام دم کردن قهوه با تکیه به دیوا بنشینید

هنگامی که منظر هستید قهوه دم بکشد به دیوار تکیه دهید پاها را با کمی فاصله از هم قرار دهید و باسن را پایین بیاورید تا زمانی که ران ها به موازات سطح زمین قرار بگیرند. 15 ثانیه در این حالت بمانید و دوباره به حالت اولیه برگردید. این حرکت ورزشی عضلات ران را مورد هدف قرار می دهد.

هنگام خالی کردن ماشین ظرفشویی اسکوات تمرین کنید

زمانی که می خواهید ماشین ظرفشویی را خالی کنید خم نشوید بلکه مانند ورزش اسکوات وانمود کنید که روی یک جایگاه نشسته اید سپس بشقاب را برداشته و بلند شوید. مراقب باشید که هنگام تمرین اسکوات زانوها از انگشت های پا جلوتر نرود.

در جمع کردن ظروف عجله نکنید دانه دانه ظرف ها را بیرون بیاورید. این حرکت ورزشی قسمت پایین تنه را مورد هدف قرار می دهد.

هنگام رانندگی شکم را داخل بدهید

هنگام رانندگی شکم را داخل بدهید تا جایی که می توانید نگه دارید. البته بهتر است این حرکت را همواره و همه جا انجام دهید.

تمرین Push-Ups هنگام شستن ظرف ها

هنگامی که پشت سینک ظرفشویی ایستاده اید چند قدم عقب تر بایستید و دست ها را روی لبه سینک قرار دهید به طوری که بازوها به موازات شانه ها قرار بگیرد. سپس 20 حرکت Push-Ups در حالت ایستاده بزنید. این ورزش خانگی عضلات سینه و بازوها را مورد هدف قرار می دهد.

ورزش هنگام نشستن پشت میز

روی جایگاه بنشینید و کف دست ها را به سمت بالا قرار دهید. کف دست ها را زیر میز قرار دهید و تا جایی که می توانید خودتان را بالا بکشید مثل این که می خواهید میز را بلند کنید. این ورزش خانگی قسمت بالا تنه را مورد هدف قرار می دهد.

ورزش هنگام مکالمه با تلفن

هنگامی که با تلفن صحبت می کنید بایستید پای چپ را به مدت چند ثانیه از زمین بلند کنید و سپس با پای راست همین کار را انجام دهید. این ورزش خانگی عضلات شکم و هسته را مورد هدف قرار می دهد.

ورزش پل هنگامی که روی تخت دراز کشیده اید

به پشت دراز بکشید و بالش را از زیر سرتان بردارید. زانوها را خم کنید. شکم را منقبض و باسن را از روی زمین بلند کنید. 10 ثانیه در همین حالت بمانید و دوباره به حالت اولیه برگردید. این ورزش برای عضلات باسن و ران بسیار موثر است.

منبع: بدونیم

به "با این ورزش ها در خانه کالری بسوزانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ورزش ها در خانه کالری بسوزانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید