به تجهیزات بیشتری احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/کرمانشاه فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از 24 ساعته شدن گشت حفاظت از آثار باستانی، تپه ها و محوطه های تاریخی استان اطلاع داد.

به تجهیزات بیشتری احتیاج داریم

سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور به اولویت های حفاظت از آثار تاریخی استان اشاره نمود و افزود: برای گشت های مستمر و شبانه روزی به تجهیزات و خودروهای بیشتری احتیاج داریم که اهتمام و توجه بیشتر مدیرکل میراث فرهنگی استان را می طلبد.

وی توضیح داد: کلیه نواقص و کمبودهای پوشش های حفاطتی و امنیتی سایت های تاریخی و آثار باستانی را احصاء نموده ایم تا برای برطرف آنها چاره اندیشی کنیم.

فرمانده یگان حفاظت استان تاکید نمود: برای جلوگیری از حفاری های شبانه سودجویان و سوداگران، کمین های شبانه خواهیم داشت و برای ارتقا سطح کیفی عملکرد نیروهای یگان حفاظت و حراست از آثار تاریخی به صورت نامحسوس و شبانه از فعالیت آنها بازدید می کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی های مناسب کوشش می کنیم از ساخت و سازها در حریم آثار تاریخی به خصوص در شهر کرمانشاه جلوگیری کنیم و با فرهنگ سازی شاهد کاهش این ساخت و سازها باشیم .

ایمان پور در خاتمه به فعال کردن انجمن های میراث فرهنگی اشاره نمود و گفت: مهمترین برنامه پیش رو فعال کردن انجمن های میراث فرهنگی و یاری دریافت از شوراها و دهیاری ها جهت حفاظت و حراست از آثار تاریخی استان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به تجهیزات بیشتری احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تجهیزات بیشتری احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید