خبرنگاران جشنواره سفره سالم یلدایی در مازندران برگزار می&zwnjشود

به گزارش وبلاگ به آبادی، ساری - خبرنگاران - آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره مجازی شب یلدا با شعار سفره سالم یلدایی،همراه با نشاط و پویایی اطلاع داد.

خبرنگاران جشنواره سفره سالم یلدایی در مازندران برگزار می&zwnjشود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، بر اساس شیوه نامه جشنواره شب یلدای آموزش و پرورش تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، معلمان و آموزگاران تربیت بدنی، مراقبین سلامت، کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت و تربیت بدنی ادارات تابعه و آموزگاران پایه می توانند شرکت نمایند.

محورهای جشنواره سفره سالم یلدایی ،فیلم، عکس، موشن گرافی و انیمیشن است و هر یک از شرکت نمایندگان فقط مجاز به ارائه اثر در یک محور می باشد.

شرکت نمایندگان باید توجه داشته باشند که در تهیه فیلم و عکس تناسب محتوا با موضوعات جشنواره، حداکثر زمان ضبط فیلم تا سه دقیقه را رعایت نمایند.

همچنین لازم است که فیلم ارسالی از قابلیت اجرایی در نرم افزار برنامه های واتس آپ و شبکه شاد برخوردار باشد.

رعایت تمامی شئونات اسلامی و اخلاقی در تهیه فیلم و عکس الزامی است و در صورت احتیاج از موسیقی های مجاز کلامی و غیرکلامی استقاده گردد.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش موضوعات پیشنهادی جشنواره، تغذیه سالم در شب یلدا(در راستای اهداف پروژه کوچ)، آشنایی و معرفی بازی های بومی و محلی استان ویژه شب یلدا و همچنین نه به دورهمی یلدایی و رعایت پروتکل های بهداشتی است

متقاضیان شرکت در این جشنواره باید آثار خود را حداکثر تا خاتمه وقت اداری روز شنبه مورخ 6 دی ماه به شماره موبایل 09113541014 به وسیله برنامه واتس آپ ارسال نمایند.

علاوه بر اینکه به نفرات برتر هر یک از رشته های جشنواره هدایایی به رسم یادبود تعلق می گیرد، آثار ارسالی برتر هر رشته در شبکه شاد استان بارگذاری خواهد گردد .

استان مازندران 508 هزار دانش اموز دارد که در چهار هزار و 600 مدرسه تحصیل می نمایند و سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی خواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جشنواره سفره سالم یلدایی در مازندران برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره سفره سالم یلدایی در مازندران برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید