دره فناوری فارس افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، طی مراسمی و با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، پردیس نوآوری و فناوری استان فارس امروز افتتاح می گردد.

دره فناوری فارس افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نخستین سفر استانی خود در سال جهش فراوری را از بخش جنوبی کشور شروع کرد و صبح امروز وارد استان فارس شد تا از نزدیک در جریان فرایند توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این استان قرار گیرد.

در این سفر قرار است پردیس نوآوری و فناوری (دره فناوری) فارس به منظور رونق کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان افتتاح گردد. در این منطقه مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، شرکت های دانش بنیان مستقر خواهند شد تا جهت رسیدن ایده ها به محصولات فناورانه و ورود به بازار تسهیل گردد.

بازدید از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور بخش دیگری از برنامه های این سفر است تا مسائل و مسائل توسعه شرکت ها آنالیز گردد. ستاری در این سفر همچنین از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی عظیم شیراز بازدید می نماید.

بازدید از کارخانه نوآوری شیراز از دیگر برنامه های کاری معاون علمی رییس جمهور در این سفر است . این کارخانه مکانی برای گسترش زیست بوم کارآفرینی و استارتاپی است و جوانان صاحب ایده در کنار سرمایه گذاران قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دره فناوری فارس افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دره فناوری فارس افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید