دوچرخه هم سفر شماست

به گزارش وبلاگ به آبادی، سال جاری نشریه دوچرخه با گردون در تعطیلات نوروز همراه و هم سفرِ شماست تا اگر نتوانسته ویژه نامه کاغذی برای نوروز به دستتان برساند، به شما بگوید که رسم دوستی را از یاد نبرده است.

دوچرخه هم سفر شماست

دوچرخه می خواهد با مجله الکترونیک گردشگری گردون، همه تعطیلات نوروز با شما باشد و هر وقت که دوست داشتید شما را خیلی کوتاه به جایی دیدنی از بسیار جاهای دیدنی کشور ببرد.

گردون، با تصویر و نوشته های کوتاه، شما را به گردش در 31 جای دیدنی، از 31 استان کشور می برد. خیلی کوتاه، از برخی خوراکی ها، سوغاتی ها، دیدنی ها و شنیدنی های استان ها برایتان می گوید. مسیرهای گردشگری ریلی کشور را معرفی می نماید. خواندنی های متنوع ادبی و... در اختیارتان می گذارد و...

نسخه پی دی اف صفحه های این مجله و هم چنین مطالب آن را می توانید در سایت و کانال روزنامه وبلاگ به آبادی، در کانال های دوچرخه آنلاین (docharkheh-online) و هفته نامه دوچرخه (docharkheh-weekly) و هم چنین در وبلاگ به آبادی آنلاین بخوانید و ببینید.

در این روزها، صفحه اینستاگرام دوچرخه هم سعی می نماید با تصاویر و مطالب خواندنی و دیدنی بیش تر از گذشته شما را همراهی کند. نوروزی شاد برایتان آرزومندیم و پیشاپیش شروع سال 1398 را به شما تبریک می گوییم.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوچرخه هم سفر شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه هم سفر شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید