زنگنه: اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای 4 میلیون بشکه برسد

به گزارش وبلاگ به آبادی، بیژن زنگنه وزیر نفت صبح امروز (سه شنبه، هفتم بهمن ماه) در ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با اشاره به اینکه عده ای 40 سال است تلاش کرده اند که نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود که الحمدالله پیروز بوده اند، اظهار کرد: واقعا هم زحمت کشیدند؛ با مجلس و دستگاه های زیادی کار کردند و سعی کردند افراد زیادی را از هستی ساقط کنند تا نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه در روز بالاتر رود.

زنگنه: اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای 4 میلیون بشکه برسد

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: من روزگاری را می بینم که تولید نفت ممنوع شود و بگویند هر تولیدکننده ای یک حدی برای ظرفیت تولید دارد در غیر این صورت مراوداتتان با دنیا مختل می شود.

وی ادامه داد: این آخرین کنگره ای است که به عنوان وزیر نفت در آن حضور می یابم؛ از برگزارکنندگان این کنگره و باشگاه نفت و نیرو که بدون کمک دولتی این کنگره را برگزار کردند و باشگاه را اداره می کنند، قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: من خیلی درباره تحریم حرف نمی زنم، اما در سه سال گذشته ظرفیت عظیمی در صادرات نفت و فرآورده نفتی به دست آوردیم که از آن استفاده می کنیم و تحت هیچ شرایطی آن را از بین نمی بریم. وضع ایران از نظر سخت افزاری خوب است و توانایی ساخت 80 درصد تجهیزات ثابت صنعت نفت در داخل کشور وجود دارد.

منبع: فرارو

به "زنگنه: اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای 4 میلیون بشکه برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای 4 میلیون بشکه برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید