عکس های برگزیده حیات وحش

به گزارش وبلاگ به آبادی، برگزیده ای از تصاویر حیات وحش سراسر جهان را اینجا در خبرنگاران ببینید.

عکس های برگزیده حیات وحش

به گزارش وبلاگ به آبادی ، تصاویر برگزیده حیات وحش در هفته اخیر:

یک ملخ بسیار کمیاب و دو رنگ در راجستان هند.

هوان هوان پاندای بسیار مشهور باغ وحش سنت آیگنان سور چر فرانسه در هفته ای که گذشته دوقلو به دنیا آورد. این پاندای چینی در سال 2012 به این باغ وحش فرانسه قرض داده شد.

حرکت آفتاب پرست برای فرار از آتش سوزی هایی که در شمال منطقه ماناوگات آنتالیا در ترکیه پیشرفته است.

شهر نارای ژاپن. گوزنی که سعی می کند خود را از دید عکاس در میان شاخ و برگ ها پنهان کند.

حومه جنگل دیکسی. نجات جان اسبی که از میان شعله های آتش فعلا به این نقطه امن منتقل شده است. جنگل های این منطقه نزدیک به دو هفته است که مدام با آتش سوزی های ناشی از گرمای هوا روبرو می شود.

منطقه حفاظت شده سویسامبوی کنیا. یک زرافه بعد از نزدیک شدن عکاس احساس ناامنی می کند و به بچه زرافه خود نزدیک می شود تا او را از خطر احتمالی حفظ می کند.

رودخانه دیالا در بغداد ، مرکز عراق. بچه ها در کنار گاوها آب بازی می کنند و گاهی از آنها به نام تخته شیرجه استفاده می کنند.

ببرهای حفاظت شده تادوبای هند.

تالابی که به دلیل ماده شیمیایی مورد استفاده برای حفظ میگو در کارخانه های ماهیگیری در نزدیکی ترلو واقع در کشور آرژانتین به رنگ صورتی درآمده است. به گفته فعالان ، رنگ آمیزی به دلیل نگهدارنده ای به نام سولفیت سدیم است که رودخانه چوبوت و منابع آب اطراف آن را آلوده کرده است.

گلامورگان در ولز. یک شاهین در موتور یک هواپیما تخم گذاری کرده بود. جوجه ها از این موتور خارج و به یک مرکز نگهداری منتقل شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "عکس های برگزیده حیات وحش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های برگزیده حیات وحش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید