فشردگی بازی ها به ضرر پرسپولیس است، پنالتی ما دیده نشد

به گزارش وبلاگ به آبادی، سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در استادیوم آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم از فشاری که بر روی تیم مان بود، بیرون آمده و به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

فشردگی بازی ها به ضرر پرسپولیس است، پنالتی ما دیده نشد

وی اضافه کرد: بردهای چند هفته اخیر استقلال باعث شده تا انتظار از ما فراتر از حد معمول باشد ولی بازیکنان ما با قدرت مقابل نفت ظاهر شدند و به یک سه امتیاز شیرین دست پیدا کردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که مقابل پاختاکور چه نتیجه ای را کسب خواهید کرد؟ گفت: بازی مسئله ای را در پیش خواهیم داشت؛ باید با یک ریکاوری و تمرین خوب، خود را آماده این دیدار سنگین کنیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان هم آغاز خوبی داشته باشیم.

نعمتی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا بعضی ها نمی خواهند پرسپولیس به قهرمانی سوم در لیگ برتر دست پیدا کند؟ توضیح داد: متأسفانه جریان بدی علیه پرسپولیس به راه افتاده و بعضی ها نمی خواهند این تیم به قهرمانی دست پیدا کند ولی ما به این مسائل فکر نمی کنیم و با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد همه به دنبال قهرمانی سپاهان در این دوره از لیگ برتر هستند، ادامه داد: من از تیم خاصی اسم نمی برم ولی مسائل پشت پرده ای وجود دارد که کار را برای ما سخت نموده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در سرانجام گفت: سختی این راه با حمایت طرفداران آسان خواهد شد و ما تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا یکبار دیگر با قهرمانی در لیگ، شادی را به طرفدارانمان تقدیم کنیم که زحمات زیادی برای ما می کشند، همواره کنار ما بوده و ما را تنها نمی گذارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فشردگی بازی ها به ضرر پرسپولیس است، پنالتی ما دیده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشردگی بازی ها به ضرر پرسپولیس است، پنالتی ما دیده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید