مجمع مشورتی توسعه استان ها حلقه اتصال دولت و مردم است

به گزارش وبلاگ به آبادی، سید علی آقازاده در جمع اعضای مجمع مشورتی توسعه استان مرکزی گفت: آنچه از مجمع مشورتی کشور به استان ها به خصوص استان مرکزی تراوش می نماید سیاست های کاربردی برای اصلاح و بهبود شرایط است و هیچ نگاه سیاسی در این بخش وجود ندارد.

مجمع مشورتی توسعه استان ها حلقه اتصال دولت و مردم است

استاندار مرکزی ادامه داد: مجمع مشورتی استان مرکزی وظیفه دارد نقطه نظرات نخبگان تمامی گروه های سیاسی را دریافت نموده و در راستای بالندگی استان به کار ببندد. همانطور که در تمامی دولت های گذشته مسائل و ضعف هایی وجود داشته در دولت کنونی هم بروز نموده که باید با بهره گیری از ظرفیت مجمع مشورتی توسعه استان ها، ضعف ها را به حداقل رساند.

وی گفت: بخش عمده ای از چالش های مسائل اجرایی را می توان با مشورت و همفکری حل کرد که مدیران دستگاه های اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند. مشورت یک اصل مهم در تصمیم گیری های کلان است و بهره گیری از مشاوره های کارآمد مجمع مشورتی توسعه استان باید سرلوحه امور تمامی مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

آقازاده تاکید نمود: اقتصاد بالنده و تأمین معیشت آحاد جامعه پیش احتیاج فعالیت های سیاسی و اجتماعی است. بنابراین تمام ظرفیت های استان در شرایط کنونی باید در راستای توسعه مالی به کار گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجمع مشورتی توسعه استان ها حلقه اتصال دولت و مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع مشورتی توسعه استان ها حلقه اتصال دولت و مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید