ممنوعیت ورود به سواحل مازندران

به گزارش وبلاگ به آبادی، استاندار مازندران با اشاره به سرعت بالای شیوع موج پنجم کرونا در استان، از ممنوعیت شنا در سواحل مازندران و طرح دریا اطلاع داد.

ممنوعیت ورود به سواحل مازندران

احمد حسین زادگان، استاندار مازنداران، در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا ضمن اشاره به تجربه های حوزه، نسبت به مهار موج پنجم بیماری کرونا با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ابراز امیدواری کرد. وی در این رابطه اذعان داشت:

بیشترین نگرانی ها بابت سفرها و دورهمی است؛ بنابراین اولویت ما، مکان هایی مانند سوپرمارکت ها، رستوران ها، نانوایی ها و مطب ها خواهد بود که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند.

حسین زادگان با تاکید بر کنترل و نظارت جدی نیروی انتظامی بر محدودیت های سفر، از ممنوعیت شنا در سواحل استان مازندران اطلاع داد و تاکید نمود:

شنا کردن در طرح دریا نیز ممنوع است و این مسئله در شهرهای نارنجی و قرمز ساحلی نیز باید جدی تر رعایت گردد. فرمانداران ممنوعیت شنا را با نصب بنر در ورودی سواحل به مسافران و مردم اطلاع بدهند.

استاندار مازندران با اشاره به همکاری نیرو های امداد و نجات و هلال احمر برای جلوگیری از شنا در سواحل، بر لزوم اطلاع رسانی رسانه ها در این خصوص و نظارت دانشگاه های علوم پزشکی تاکید نمود گفت:

سرکشی و بازدید ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی با اولویت شهرهای قرمز تشدید می گردد و فرمانداران مسئولیت اصلی در شهرستان ها را بر عهده دارند.

بنا بر آخرین داده های دریافتی از اپلیکیشن ماسک، هم اکنون چهار شهرستان آمل، محمودآباد، قائمشهر و چالوس در شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته اند. بعلاوه در حال حاضر شهرستان های ساری، بابل، سوادکوه شمالی، سوادکوه، نکا، بهشهر، نور، تنکابن و رامسر در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند و شرایط مابقی شهرستان های استان نیز زرد است.

منبع: کجارو / اقتصادآنلاین

به "ممنوعیت ورود به سواحل مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود به سواحل مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید