منتظر سفر کیم جونگ اون به مسکو هستیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به رایزنی های دیپلماتیک با پیونگ یانگ جهت سفر آینده رهبر کره شمالی به کشورش اشاره کرد.

منتظر سفر کیم جونگ اون به مسکو هستیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ به آبادی،سخنگوی کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) از سفر قریب الوقوع رهبر کره شاقتصادی به مسکو خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری راشا تودی دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین دوشنبه شب به وقت تهران در زمینه سفر آینده کیم جوگ اون رهبر کره شاقتصادی به کشورش گفت، روسیه انتظار دارد به زودی با تاریخ قطعی سفر رهبر کره شاقتصادی به روسیه موافقت شود.

پسکوف گفت: در حال حاضر تاریخی مشخص نشده و تماس ها از طریق مسیرهای دیپلماتیک ادامه دارد.

سخنگوی کرملین ادامه داد: در واقع، این دیدار در دستور کار واقع شده است و دعوت نامه ای ارسال شده است. امیدواریم در آینده نزدیک، تاریخ و محل دقیق این سفر از طریق مسیرهای دیپلماتیک توافق شود.

رهبر کره شاقتصادی حین سفر والنتین ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه به کشورش در اواخر سال 2018، نسبت به سفر به مسکو ابراز آمادگی کرده بود.

روسیه و کره شاقتصادی روابط گرم نظامی، اقتصادی دارند و مقام های دوطرف بارها ملاقات های دوجانبه ای را برگزار گرده اند. چندی قبل نیز سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با سفر به کره شاقتصادی، با کیم جونگ اون دیدار کرد.

روسیه در عین داشتن روابط مناسب با کره شاقتصادی، نگاهی نیز به مذاکرات اتمی پیونگ یانگ با واشنگتن دارد و یکی از مقام های ارشد این کشور قبل از برگزاری نشست دوم رهبر کره شاقتصادی با رئیس جمهور آمریکا، به طور ضمنی به شکست در این مذاکرات اشاره کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "منتظر سفر کیم جونگ اون به مسکو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر سفر کیم جونگ اون به مسکو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید