مونسان در خاتمه سفر به خراسان رضوی: امیدواریم موج شور و نشاطی که در گردشگری ایجاد گردیده ادامه داشته باشد

به گزارش وبلاگ به آبادی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: موجی از نشاط و شور در حوزه گردشگری کشور به راه افتاده است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مونسان در خاتمه سفر به خراسان رضوی: امیدواریم موج شور و نشاطی که در گردشگری ایجاد گردیده ادامه داشته باشد

علی اصغر مونسان و معاون رئیس جمهوری در سرانجام سفر به استان خراسان رضوی و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: سفر بسیار فشرده ای بود اما ثمرات خوبی داشت، دیروز شاهد افتتاح هم زمان چند پروژه گردشگری در مشهد بودیم که افتتاح این پروژه ها منجر به افزایش ظرفیت اقامتی کشور می گردد.او ادامه داد: همچنین دیروز دو نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد و با توجه به اینکه هفته گذشته و با فاصله چند روز نمایشگاه شهر گردشگر و نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران برگزار گردیده بود، استقبال از نمایشگاه های مشهد هم قابل توجه بود.او توضیح داد: 20هزار متر فضای نمایشگاهی به این دو حوزه اختصاص یافته بود و نمایشگاه ها از کیفیت خوبی برخوردار بود.معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: شب گذشته نشستی هم با جامعه هتلداران مشهد داشتیم که خوشبختانه براساس اعلام آمار این فعالان حوزه گردشگری، 90 درصد ظرفیت هتل های مشهد اشغال بوده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه نمود: در این نشست هتلداران استان مسائل و موضوعاتی را مطرح کردند که سازمان میراث فرهنگی این مسائل را پیگیری خواهد نمود.

او ادامه داد: براساس خبری که شهردار مشهد روز گذشته اعلام نمود ورود گردشگران به این شهر مقدس دو برابر افزایش داشته است، امیدواریم این موج سفر و گردشگری تا سرانجام سال مثبت و رو به رشد باشد.

مونسان توضیح داد: روز گذشته نیز سفری به شهرستان فیروزه داشتیم که نتایج و تصمیمات خوبی به همراه داشت، امیدواریم شهرستان فیروزه با این مصوبات خوب و کوشش مسئولان استانی به رشد و توسعه روزافزون دست پیدا کند .

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "مونسان در خاتمه سفر به خراسان رضوی: امیدواریم موج شور و نشاطی که در گردشگری ایجاد گردیده ادامه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان در خاتمه سفر به خراسان رضوی: امیدواریم موج شور و نشاطی که در گردشگری ایجاد گردیده ادامه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید