همکاری وزارت بهداشت در تسریع تولید داروهای استارتاپ ها

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به همکاری مناسب وزارت بهداشت با استارتاپ ها گفت: این همکاری موجب شده که تعداد قابل توجهی از داروهای تولیدشده به مرحله تولید برسند.

همکاری وزارت بهداشت در تسریع تولید داروهای استارتاپ ها

به گزارش وبلاگ به آبادی دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم رونمایی از دو داروی ضد دیابت، افزود: حرکتی که در شتابدهنده ها شروع شده است، روش جدیدی برای حل و رفع مسائل و مسایل کشور است.

وی با تاکید بر اینکه این روش جدید قطعاً توسعه می یابد، اظهار کرد: شتابدهنده پرسیس ژن یکی از نمونه های پیروز در این زمینه است.

ستاری ادامه داد: آنچه که از ما به یادگاری می ماند، همین جوانانی هستند که در شرکت های دانش بنیان فعال می شوند.

معاون علمی رییس جمهور افزود: در حال حاضر بیش از 200 فارغ التحصیل دوره دکتری در این شتابدهنده مشغول به فعالیت شدند که اگر می خواستیم آنها را استخدام کنیم، بودجه زیادی را می طلبید.

وی با بیان اینکه این روش در معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری پیگیری می شود، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن کارخانه های نوآوری در کنار دانشگاه ها و مراکز شهری تقویت خواهند شد.

ستاری با اشاره به همکاری مناسب وزارت بهداشت در تسریع زمان آزمایش و تست های دارویی، افزود: این همکاری موجب شده که عدد مناسبی از داروهای تولیدشده در شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها ثبت شود و یا به مرحله تولید برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همکاری وزارت بهداشت در تسریع تولید داروهای استارتاپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری وزارت بهداشت در تسریع تولید داروهای استارتاپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید