1500 واحد صنعتی را به چرخه فراوری باز می گردانیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران درباره اهداف سازمان صنایع کوچک در سال 99 به خبرنگاران گفت: برنامه سازمان صنایع فعال سازی هزار و 500 واحد صنعتی راکد در سال 99 است. سال گذشته نیز توانستیم هزار و 444 واحد صنعتی را به چرخه فراوری بازگردانیم. کمبود سرمایه در گردش، بازاریابی و کمبود مواد اولیه مهمترین چالش واحدهای صنعتی است.

1500 واحد صنعتی را به چرخه فراوری باز می گردانیم

اصغر مصاحب به برنامه های سازمان برای بازگشت صنایع به چرخه فراوری اشاره نمود و اضافه کرد: برای بازگشت صنایع به چرخه فراوری چند روش را پیگیری کردیم. نخست آن که از ظرفیت های ستاد تسهیل موانع فراوری همچون رفع کردن چالش صنعتگران در حوزه های بیمه ای، بانکی و مالیاتی استفاده کردیم. همچنین تفاهم نامه ای میان بانک ها و صنعتگرانی که واحدهایی شان در تملک بانک قرار گرفته بود امضا کردیم.

او در ادامه اظهار کرد: به واحدهای صنعتی که با حداقل ظرفیت مشغول کار بودند یا فعالیت آنها متوقف شده بود سرمایه گذار یا شریک جدید تجاری معرفی کردیم که در این طرح سرمایه گذار جدید یا باید واحدهای راکد را خریداری یا با فراوریکننده آن مشارکت کند. انتقال تکنولوژی و توسعه بازارها نیز از دیگر اقداماتی بود که برای واحدهای صنعتی راکد در نظر گرفته شد.

منبع: تجارت نیوز

به "1500 واحد صنعتی را به چرخه فراوری باز می گردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1500 واحد صنعتی را به چرخه فراوری باز می گردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید