ادای دین جوکر به شوالیه تاریکی؟!

به گزارش وبلاگ به آبادی، وب سایت نقد سینما: کامیک کان سال جاری در سن دیه گو شروع شده، و صاحبان بزرگ صنعت سرگرمی، مهم ترین محصولات شان را در این رخداد رونمایی می نمایند.

ادای دین جوکر به شوالیه تاریکی؟!

انیمیشن سیمپسون ها اپیزودی بر اساس باری پوکمون گو خواهد داشت.

این خبر در پنل این انیمیشن در کامیک کان تایید شد. به نظر می رسد خالقان سیمپسون ها توانسته اند نگاهی تمسخرآمیز برای ساخت پارودی بر اساس جدیدترین موج فرهنگی به راه افتاده در دنیا داشته باشند.

ال جین تهیه نماینده اصلی و خالق سیمپسون ها اگرچه مطمئن نیست که چه زمانی این اپیزود آماده پخش می گردد اما داستان آن را قطعی می داند و آن را این طور تعریف می نماید که بارت و لیزا تمام وقت و پولشان را صرف بازی پوکمون گو می نمایند و این موضوع باعث اتفاقاتی می گردد.

اما این همه خبرها از فصل بیست و هشتم پر طرفدارترین سریال انیمیشن دنیا نیست. سازندگان قرار است در فصل جدید این سریال شوخی منحصر به فردی را با سریال روبوت چیکن داشته باشند و یکی از تیتراژ های مشهورشان را با تم روبوت چیکن بسازند. همین طور آنها می خواهند با سریال انیمیشنی دیگری به نام وقت ماجراحویی هم که محصول کارتون نتوورک است، شوخی نمایند. ظاهرا یکی از برنامه ها این است که موسیقی سریال وقت ماجراجویی به موسیقی تلفیقی جدیدی به نام وقت سیمپسون ها تبدیل گردد.

سریال های (DC) در شبکه (CW)

شبکه (CW) که تقریبا سریال های دی سی در تلویزیون رو داره، پنل سریال هایش را برگزار کرد.

سریال Arrow قدیمی ترین سریال از سری جدید سریال دنیای دی سی هست که قرار است چندتا شخصیت منفی جدید داشته باشد. تیم اصلی گرین اررو هم که چند نفر را از دست داده بود با سه شخصیت جدید دوباره دور هم جمع می شوند!

جو دینیکول در نقش (Rory Regan) معروف به (Ragman) بعنوان شورشی جدید قرار است به سریال بیاید.

سریال (Flash) دارد بیشتر به کمیک بوک هایش نزدیک می گردد و شخصیت های بیشتری از جمله (Kid Flash) را به سریال اضافه می نماید. گفته می گردد اپیزود (Flashpoint) روی همه سریال های دیگر هم تاثیر دارد! به دلیل وجود فلش پوینت خیلی ها احتمال حضور آکوامن را در این فصل می دهند.

بازیگر فیلم های هری پاتر یعنی تام فلتون هم به این سریال اضافه شده است!

سریال جدید (Legends of Tomorrow) هم بعد از کشته شدن تعدادی از کاراکترهایش قرار است کاراکترهای جدید از دنیای کمیک بیاورد!

گفته شده در این فصل هم با جامعه عدالت آمریکا و هم لژیون دووم برخورد خواهند داشت!

اما فصل جدید تازه وارد جدید شبکه یعنی (Supergirl) هم قرار است شروع گردد. مهمترین خبرشان می تواند همان حضور احتاقتصادی تام ولینگ به عنوان سوپرمن باشد

سریال سوپرگرل بخاطر مسائل اقتصادی به (CW) منتقل شد چون عنوان شد ساخت سریال ها در کانادا هزینه بسیار کمتری می برد!

حالا نوبت جوحه انتحار است

تیزر جدید فیلم جوخه انتحار با یک حاشیه جالب توجه همراه شده است. این کلیپ که بر روی کاراکتر جوکر تمرکز دارد، با جمله اون کجاست؟ از زبان جرد لتو، بازیگر نقش جوکر شروع می گردد. همین جمله کافی بود تا موجی در فضای مجازی راه بیفتد.

عده ای معتقدند این جمله ادای دین دیوید آیر به جوکر شوالیه تاریکی کریستوفر نولان است. در سکانس کلاسیکی که کمیسر گوردون و بتمن از جوکر بازپرسی می نمایند، جوکر خبر می دهد که به جز هاروی دنت، ریچل را هم گروگان گرفته و بتمن با تحت فشار قرار دادن جوکر بارها از او می پرسد که: اونها کجان؟.

عده دیگری اما این دیالوگ را تمسخر فیلم نولان می دانند و لحن و نحوه ادا کردن جمله اون کجاست؟ جرد لتو را نشانه ای بر همین امر می دانند. این موضوع شاید به خودی خود اهمیتی نداشته باشد، اما بدون شک این نتیجه را برای سازندگان جوخه انتحار دارد که بدانند تحت هر شرایطی قرار است با شوالیه تاریکی مقایسه شوند و همان طور که اول تابستان مخاطبان و منتقدان با چماق بتمن نولان، حسابی بتفلک (کلمه ای که از تلفیق عبارت بتمن بن افلک ایجاد شده و در رسانه های دنیا به بتمن جدید اطلاق می شد) را مورد نوازش قرار دادند، می توانند با جوکر نولان هم همین بلا را سر جوکر جرد لتو بیاورند.

هر چند فعلا عکس العمل مخاطبین بر اساس تریلر ها نسبت به جوکر جدید مثبت بوده اما میراث نولان آن قدر بزرگ هست که تریلرها هم از مقایسه با سه گانه او در امان نمی مانند، چه رسد به خود فیلم و این مقایسه می تواند برای آیر خیلی سخت باشد.

منبع: برترین ها

به "ادای دین جوکر به شوالیه تاریکی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادای دین جوکر به شوالیه تاریکی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید