بی بی سی: ائتلاف ضدداعش فقط به فکر چاه های نفتی سوریه است

به گزارش وبلاگ به آبادی، شبکه بی بی سی در گزارشی گفت که ائتلاف آمریکایی ضد داعش فقط به فکر تأمین امنیت چاه های نفتی در سوریه است و جدیتی در مبارزه با داعش ندارد.

بی بی سی: ائتلاف ضدداعش فقط به فکر چاه های نفتی سوریه است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ به آبادی، شبکه بی بی سی انگلیس امروز (شنبه) در گزارشی از زبان بزرگان و رهبران عشایر شرق سوریه به انتقاد از ائتلاف آمریکایی ضد داعش پرداخت.

به نوشته وبگاه المعلومه، این شبکه گفت که ائتلاف آمریکایی و عناصر نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) جدیتی برای تأمین امنیت جان غیر نظامیان از حملات تروریست های داعش ندارند و در مناطق مرزی با عراق صرفا به تأمین امنیت چاه های نفتی مشغول هستند؛ بنابراین گزارش، حضور تروریست های داعش در استان دیرالزور و مناطق مرزی با عراق در ماه های گذشته افزایش یافته و تروریست ها آغاز به جمع آوری سلاح و نفرات برای انجام حملات خونین نموده اند.

به گفته منابع محلی، عناصر داعش اخیرا دست به حملات با سلاح های سبک و بمب گذاری ها نموده اند و این درحالی است که نیرو های دموکراتیک سوریه حاضر در منطقه، اقدامی انجام نمی دهند.

یکی از بزرگان محلی به بی بی سی گفت که عملیات های ائتلاف و قسد بیش از هر چیزی موجب ایجاد هرج و مرج و نا امنی در منطقه شده هدف از این عملیات ها نیز دسترسی آسان به چاه های نفتی است.

در هفتم خرداد ماه منابع خبری معارض سوریه از افزایش اقدامات نظامیان تروریست آمریکایی در شرق و شمال شرق سوریه خبر دادند و گفتند که نیرو های ائتلاف آمریکا، در اطراف میدان گازی کونیکو در شرق دیرالزور، سامانه موشکی پاتریوت مستقر نموده اند.

آمریکا بار ها اعلام نموده است که برای نفت سوریه در شرق و شمال شرق این کشور حضور دارد. منابع خبری در اسفند ماه سال گذشته نیز از همکاری عناصر آمریکا با کُردها، جبهه النصره و ترکیه برای غارت نفت سوریه خبر دادند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بی بی سی: ائتلاف ضدداعش فقط به فکر چاه های نفتی سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی بی سی: ائتلاف ضدداعش فقط به فکر چاه های نفتی سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید