تاریخ عرضه بازی Star Ocean: The Divine Force معین شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، اسکوئر انیکس و استودیو tri-Ace چند روز پیش تریلر جدیدی از بازی Star Ocean: The Divine Force منتشر کرد که تکه های جدیدی از گیم پلی این بازی علمی تخیلی اکشن نقش آفرینی را به نمایش گذاشته و تاریخ انتشار بازی را هم به صورت رسمی معین کرده است. طبق گفته اسکوئر انیکس این بازی در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی Star Ocean: The Divine Force معین شد

بازی Star Ocean: The Divine Force اولین قسمت این سری بازی از زمان عرضه Star Ocean: Integrity and Faithlessness در سال 2016 است. این بازی علمی تخیلی را با فانتزی ترکیب می کند در حالی که از سیستم دو شخصیت اصلی پشتیبانی می کند که به بازیکنان اجازه می دهد که هم در نقش Raymond و هم در نقش Laeticia ایفای نقش کند. Raymond یک کاپیتان سفینه فضایی با شمشیری بزرگ است و Laeticia هم شاهدخت و شوالیه پادشاهی اوسریوس در سیاره توسعه نیافته آستر چهار (Aster IV) است. از دیگر شخصیت های قابل بازی می توان به Albraid و Elena اشاره کرد.

علاوه بر تریلر تاریخ انتشار بازی، اسکوئر انیکس تریلر دیگری را منتشر کرد که جزئیات سیستم مبارزات بازی Star Ocean: The Divine Force و فهرست شخصیت ها را نشان می دهد.

این بازی قرار است در غرب هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی برای تمامی کنسول های عرضه شود. همچنین یک نسخه دیجیتال دیلاکس هم وجود خواهد داشت که علاوه بر بازی اصلی، دارای موسیقی متن دیجیتالی و محتوای قابل دانلودی مثل بسته ی زره ها، سلاح ها یا تجهیزات جدیدی است.

نسخه استاندارد فیزیکی یا دیجیتالی بازی Star Ocean: The Divine Force در ژاپن 8778 یِن قیمت خواهد داشت. نسخه فیزیکی تنها برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. نسخه دیجیتال دیلاکس این بازی 11858 ین قیمت خواهد داشت.

از عوامل اصلی سازنده بازی می توان به نام هایی از جمله رئیس استودیو tri-Ace یعنی یوشیهارو گوتاندا (Yoshiharu Gotanda) و همچنین ساتوشی واگاهارا (Satoshi Wagahara) و شانسوکه سارای (Shunsuke Sarai) اشاره کرد. آهنگساز باتجربه ای مثل موتوی ساکورابا (Motoi Sakuraba) وظیفه آهنگسازی بازی را بر عهده دارد و طراحی شخصیت ها هم به آکیرا یاسودا (Motoi Sakuraba) سپرده شده است.

بازی Star Ocean: The Divine Force قرار است در 27 اکتبر برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.

طرفداران بازی های نقش آفرینی شرکت اسکوئر انیکس به نظر روزهای شلوغی را پیش روی خود خواهند داشت. علاوه بر این بازی که اکنون از تاریخ عرضه آن آگاه شده ایم، اسکوئر انیکس برای سال جاری بازی Forspoken را هم در نظر گرفته است و قصد دارد در ماه اکتبر بازی نیر اتوماتا را برای نینتندو سوییچ هم منتشر کند. علاوه بر آن، اسکوئر انیکس می خواهد در زمستان سال جاری بازسازی بازی کرایسیس کور: فاینال فانتزی 7 را منتشر کند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بازی Star Ocean: The Divine Force معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Star Ocean: The Divine Force معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید