ظریف در واکنش به تحریم خود از سوی آمریکا: ممنونم که مرا تهدیدی بزرگ برای اهدافتان می دانید

به گزارش وبلاگ به آبادی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیچ اموال یا منافعی در خارج از کشور ندارد، گفت تحریم آمریکا علیه او، هیچ تأثیری نخواهد داشت.

ظریف در واکنش به تحریم خود از سوی آمریکا: ممنونم که مرا تهدیدی بزرگ برای اهدافتان می دانید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ به آبادی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بامداد پنج شنبه (به وقت تهران) به اقدام آمریکا در قرار دادن نام او در فهرست افراد تحریم شده واکنش نشان داد و گفت این تحریم هیچ اثری روی او ندارد.

وی در توییتر نوشت: ایالات متحده می گوید مرا به عنوان سخنگوی اصلی ایران در سرتاسر دنیا تحریم نموده است. واقعیت انقدر دردناک است؟ این تحریم بر من یا خانواده من هیچ اثری ندارد، چراکه من خارج از ایران، هیچ دارایی یا منافعی ندارم. ممنونم که مرا چنین تهدید بزرگی برای اهدافتان می پندارید.

خزانه داری آمریکا امروز، ظریف را تحریم کرد. قرارگیری نام افراد در این فهرست، دارایی های احتاقتصادی آن ها در آمریکا را مسدود نموده و اتباع آمریکا را از داد و ستد اقتصادی با آن ها منع می نماید.

تحریم ظریف، اندکی پس از آن صورت گرفت که او در سفر به نیویورک و با وجود محدودیت های تحمیل شده از سوی دولت آمریکا، با تعداد زیادی از رسانه های آمریکایی گفت وگو کرد.

پس از بازگشت ظریف از نیویورک، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا از اینکه به ادعای او رسانه های آمریکایی بلندگو در اختیار ظریف قرار می دهند، ابراز خشم کرد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "ظریف در واکنش به تحریم خود از سوی آمریکا: ممنونم که مرا تهدیدی بزرگ برای اهدافتان می دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف در واکنش به تحریم خود از سوی آمریکا: ممنونم که مرا تهدیدی بزرگ برای اهدافتان می دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید