نظارت در شورای شهر تهران هوشمندانه تر و موثرتر گردد؛ در حوزه نظارت با کسی شوخی نداریم

به گزارش وبلاگ به آبادی، تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران گفت که نظارت ها در سال 1401 در شورای شهر هوشمندانه تر،موثرتر و با خردورزی جمعی بیشتری انجام می گردد و در کنار حمایت از شهرداری، مطالبات مردم پیگیری می گردد و شورا در حوزه نظارت با کسی شوخی ندارد.

نظارت در شورای شهر تهران هوشمندانه تر و موثرتر گردد؛ در حوزه نظارت با کسی شوخی نداریم

علیرضا نادعلی در گفت وگو با پانا درخصوص ارزیابی عملکرد 7 ماهه شورای شهر تهران گفت: معتقدم اگر کسی از خودش راضی باشد درجه ای از جهل و غرور است و اگر بخواهیم حرکت ما رو به جلو باشد و پیشرفت ها ادامه دار، نباید از آنچه که کردیم احساس رضایت داشته باشیم زیرا نگاهمان به آرمان هاست و به قلل مرتفعی که می خواهیم به سمتش حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در چند ماه نخست فعالیت های شورای شهر کوشش های زیادی انجام شد گاهی اوقات حرکت تندتر و گاهی آرام تر بود اما اینکه بگوییم توفیقات لحظه به لحظه داشتیم واقعاً اینگونه نبود و حرکتی معمولی بود، امیدواریم در سال 1401 که موتورها گرمتر شده و اشراف ها بیشتر و ارتباط شورا با مجموعه مدیریت شهری نیز در جریان تصویب برنامه و بودجه سال 1410 و رفت و برگشت هایی که داشت و کارهای کارشناسی زیادی که انجام شد، بیشتر گردد و برنامه ها با سرعت بیشتری دنبال گردد.

نادعلی با بیان اینکه نظارت ها در سال تازه جامع تر و موثرتر باشد، گفت: گاهی یک یک موردی در گوشه ای دیده می گردد و بر روی آن تاکید می کنیم و گاهی ایرادهایی را که مشاهده می کنیم در کمیسیون مورد آنالیز قرار می دهیم و راهکارهای اصلاحی را پیشنهاد می کنیم حتی گاهی حرکت های مثبتی که از سوی شهرداری می گردد ایرادهایی دارد که باید اصلاح گردد به نظرم نظارت دومی درست تر است و امیدواریم نظارت های شورا هوشمندانه تر، موثرتر و با خردورزی جمعی بیشتری اتفاق افتد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید نمود: تمرین هایی که در این 7 ماه شده برای امسال به کار می آید و مجموعه شهرداری نیز در جریان کار و در حالی که فرایند کار متوقف نیست و به اورهال کردن خودش بپردازد و به نظارت های شورا نیز جوابگو باشد و شورا همواره حمایت و پشتیبانی لازم را از شهرداری دارد اما در عین حال در بحث نظارت با کسی شوخی ندارد و محکم پای تصمیم گیری هایی که شده و مطالبات مردم ایستاده است.

وی در ادامه اعلام کرد: به عنوان یک نماینده کوچک در شورای اسلامی شهر تهران کوشش این بوده است تا بتوانیم برای بهبود زیست شهری شهفرایندان تهرانی اقداماتی داشته باشیم و در سال تازه نیز بر این مهم تاکید داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا رسیدن به شهر زیست پذیر موانع و مسائل زیادی وجود دارد، ادامه داد: بر همین اساس از شهفرایندان تهرانی انتظار داریم مدیریت شهری را یاری نمایند تا با کار و کوشش مضاعف و هم فکری قدم های بهتری را برای حل مسائل مرکز برداریم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نظارت در شورای شهر تهران هوشمندانه تر و موثرتر گردد؛ در حوزه نظارت با کسی شوخی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت در شورای شهر تهران هوشمندانه تر و موثرتر گردد؛ در حوزه نظارت با کسی شوخی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید