استارتاپ

برترین دانشگاه های مدیریت اروپا در سال 2015

فارغ التحصیلان مدرسه بازرگانی که در رشته مدیریت تحصیل نموده اند می توانند دستمزدهای بالایی دریافت نمایند و آینده کاری روشنی داشته باشند. ولی آیا می دانید چه دانشگاهی برای تحصیل رشته مدیریت کیفیت کافی را دارا است؟ ما برترین دانشگاه های بازرگانی را به...

29 دی 1400

حال بد استارتاپ های فین تک

درست زمانی که فین تک در آمریکا صندلی خود را پیدا کرد و استارتاپ های یونیکورنش منتظر اتفاقات خوشایند در سال جدید بودند، بیماری همه گیر کرونا برنامه ها را به هم ریخت. دک کپیتال(Deck Capital) یکی از همین استارتاپ های تک شاخ امیدبخش بود که با چالش های زیادی روبه...

15 مرداد 1399

177 شرکت از آلودگی هوا پول درمی آورند

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی گفت:177 شرکت در قالب 4 گروه شرکت دانش بنیان و استارت آپ در حوزه پالایش و رصد کیفیت هوا فعالیت می نمایند و از آلودگی هوا پول درمی آورند.

15 بهمن 1398

دومین همایش بازی سازی مازالاخ فردا، 22 آبان در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

رخداد مازالاخ به منظور توسعه زیست بوم حوزه دیجیتال و بازی های واقعیت مجازی در روز های 22 و 23 آبان ماه در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

14 دی 1398

مصرف کننده الگوریتم کشورهای پیشرفته هستیم، باید پایگاه داده بومی فراوری کنیم

مدیرعامل یکی از استارتاپهای کشور گفت: برای پیشرفت بیشتر هوش مصنوعی در ایران باید به سمت فراوری پایگاه داده های بومی و استفاده از آن ها در الگوریتم های هوش مصنوعی حرکت کنیم.

11 آذر 1398

آموزش مهارت های شغلی به دانشجویان

پوپک قاسمی- اردبیل- خبرنگار:بیکاری معضل جامعه امروز در اغلب استان های کشور و البته با درصد بالاتر در استان اردبیل است. ریشه یابی ها و آسیب شناسی های زیادی برای آن اجرا شده است و یکی از دلایل بیکاری را می توان رواج مدرک گرایی به جای مهارت گرایی بیان کرد.

22 مهر 1398

همکاری وزارت بهداشت در تسریع تولید داروهای استارتاپ ها

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به همکاری مناسب وزارت بهداشت با استارتاپ ها گفت: این همکاری موجب شده که تعداد قابل توجهی از داروهای تولیدشده به مرحله تولید برسند.

27 تیر 1398

با مردان پیروز ایرانی در عرصه فناوری آشنا شوید

تاکنون نام های معروفی چون دارا خسروشاهی مدیر اوبر، امید کردستانی مدیر ارشد گوگل، سالار کمانگر مدیر سابق یوتیوب یا پیر امیدیار مؤسس ای بی را بسیار شنیده ایم و به اینکه ایرانیان به چنین صندلی های بالایی در سطح علم و فناوری دنیا رسیده اند افتخار نموده ایم....

24 تیر 1398