اخبار مجلس

اظهارنظر مهم وزیر ارتباطات در مورد پلتفرم های بومی

دیجیاتو نوشت: زارع پور تاکید دارد سه موضوع کیفیت برتر و مزیت رقابتی بیشتر نسبت به مدل خارجی و محفوظ بودن اطلاعات کاربران باعث اعتماد مردم می گردد.

11 آبان 1401

مجوز مجلس به دولت برای افزایش 20 درصدی اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی در سال 1401

نمایندگان مجلس با افزایش 20 درصدی اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی در قالب اجرای قانون متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان موافقت کردند.

8 آبان 1401

تهرانی ها از سال 96 تا انتها 1400 فقط 36 روز هوای پاک داشتند

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات مهم کلانشهر تهران است، گفت: شهروندان از سال 96 تا سرانجام سال 1400 تنها 36 روز هوای پاک را تجربه کردند.

6 آبان 1401

اقدام عملی برای تغییر نام معابر مرکز انجام نگرفته است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: با وجود مصوبه برای نامگذاری برخی از معابر همچنان اقدام عملی برای تغییر نام معبر انجام نگرفته است.

31 شهریور 1401

نیکزاد: فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور نموده است

نایب رئیس مجلس گفت: روش نفت از یک میلیون بشکه عبور نموده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابجایی در ارقامی که مدنظر دولت بود، ایجاد ننموده است.

11 خرداد 1401

خودروهای لوکس بالاخره مالیات بدهند یا نه؟

تهران (پانا) - بحث مالیات خودروهای لوکس مدتهاست بین کارشناسان و مسئولان دولتی ادامه دارد و در جدیدترین خبر اعلام شده خودروهایی که ارزش آنها بیش از یک میلیارد تومان است باید مالیات بدهند و بسته به قیمت هر خودرو، درصد مالیات پرداختی هم تغییر می نماید.

20 اردیبهشت 1401

ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در نوروز 1401 افزایش نرخ نخواهد داشت

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در نوروز 1401 افزایش نرخ نخواهد داشت.

16 اردیبهشت 1401

امیرعبداللهیان: در سفر رسمی به باکو نقشه راه روابط ترسیم شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری از سفر اخیرش به جمهوری آذربایجان نوشت: در سفر رسمی به باکو، بر فصل نو ینی از مناسبات توافق شد و در ملاقات با الهام علی اف نقشه راه روابط ترسیم شد.

20 بهمن 1400

17 هزار میلیارد تومان اموال مازاد دولت شناسایی شد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت اموال و دارایی های دولت وزارت اقتصاد از شناسایی 17 هزار میلیارد تومان اموال مازاد دولت و فروش 980 میلیارد تومان آن اطلاع داد و گفت.

12 دی 1400

هفتیمن جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر برگزار گردید

خبرگزاری خبرنگاران- استفاده ازظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر در فراوری برنامه های فاخردر شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد .

20 شهریور 1400

قانون اصلاحات ضد انحصارطلبی آمریکا بر علیه اپل

خبرنگاران- تحت قانون اصلاحات ضد انحصارطلبی آمریکا، از پیش نصب شدن اپلیکیشن های اپل در دستگاههای این شرکت ممنوع خواهد شد.

24 تیر 1400

خشک ترین سال نیم قرن اخیر را تجربه می کنیم

وزیر نیرو گفت: طبق توافق اجرا شده با مقام های روسیه، پروژه های بعدی این مجموعه شامل برقی کردن راه آهن اینچه برون - گرمسار، راه آهن زاهدان - بیرجند و توسعه نیروگاه حرارتی رامین و نیروگاه برق آبی گتوند علیا و واگن های مترو برای کلانشهرهای ایران همه یکی پس...

8 تیر 1400

فرصتی دوباره برای ادا کردن حق همسایگی

تهران (پانا) - اواخر سال 92 که موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو دولت ایران و ترکیه امضا شد؛ خیلی ها پیش بینی کردند که تعاملات اقتصادی بین دو کشور رونق می گیرد و حجم تجارت از 30 میلیارد دلار فراتر می رود.

28 اردیبهشت 1400

تنها شهر بدون طلاق ایران کجاست؟

علیرضا آقایی، رئیس بنیاد صیانت از خانواده دادگستری شهرستان میبد، در حاشیه نشست آسیب های اجتماعی از توقف طلاق در شهرستان میبد اطلاع داد و گفت: با همه کوشش هایی که نهاد های دولتی و مردمی و بنیاد صیانت از خانواده دادگستری در آسیب های اجتمایی به ویژه طلاق...

8 اسفند 1399

در حال رایزنی برای تامین منابع افزایش مجدد حقوق بازنشستگان هستیم

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان همیشه در اولویت برنامه های این سازمان بوده است، گفت: برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان کوشش می کنیم و در همین رابطه نامه ای برای رئیس جمهور محترم نوشتم و ایشان همان...

6 اسفند 1399

پرونده یکی از فروشگاه های زنجیره ای روی میز تعزیرات

خبر های رسیده حاکی از آن است که صد کانتینر کالای تنظیم بازار شامل برنج، روغن و شکر به وزن 35 هزار تن توسط یکی از فروشگاه های زنجیره ای به جای آنکه با قیمت مصوب دولت توزیع گردد، به قیمت آزاد فروش رفته است.

26 بهمن 1399

پلوسی: ترامپ را از موهایش می گیرم و از کاخ سفید بیرون می اندازم

تهران (پانا) - نشریه پالیتیکو گزارش داده رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به ادامه ادعاهای انتخاباتی ترامپ گفته، او را با دریافت موها و دست و پاهایش از دفتر کارش در کاخ سفید بیرون می اندازد.

11 بهمن 1399

سرویس دهی مترو در اصفهان تا ساعت 19 و اتوبوس تا ساعت 20

خبرنگاران/اصفهان براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، ساعت فعالیت مترو و اتوبوس از امروز (شنبه-24 آبان ماه) در شهر اصفهان تغییر کرد.

24 آذر 1399

پلوسی: به دنبال خلع ترامپ از قدرت هستیم

به گزارش خبرنگاران، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم برای خلع دونالد ترامپ از قدرت با توجه به شرایط سلامت وی پس از ابتلا به کرونا بر اساس متمم 25 قانون اساسی خبر داد.

28 آبان 1399

فؤاد حسین حامل پیغام شفاهی الکاظمی به روحانی بود

وزارت خارجه عراق خاطرنشان کرد که وزیر خارجه این کشور در سفر دو روز اخیرش به تهران حامل پیغام نخست وزیر کشورش به رئیس جمهور ایران بود.

13 آبان 1399
تعداد: (46)