همایشها و نمایشگاه ها

برگزاری نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی در قزوین از فردا

نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی از فردا هفتم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا می گردد.

6 آذر 1401

تهرانی ها از سال 96 تا انتها 1400 فقط 36 روز هوای پاک داشتند

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات مهم کلانشهر تهران است، گفت: شهروندان از سال 96 تا سرانجام سال 1400 تنها 36 روز هوای پاک را تجربه کردند.

6 آبان 1401

لایکا از یک پروژکتور لیزری با قیمت 6900 دلار رونمایی کرد

لایکا که یکی از مهم ترین شرکت های دنیا در زمینه ساخت لنز و دوربین محسوب می گردد، ساعاتی قبل در جریان نمایشگاه IFA 2022 از یک پروژکتور لیزری پیشرفته رونمایی کرد که کافی است فقط حدود 15 سانتی متر با پرده یا دیوار فاصله داشته باشد. برای این نوع پروژکتورها باید...

13 شهریور 1401

هتل های قشم ، یک استراحت رویایی در جزیره کاوان

پس برای اینکه با بهترین هتل های قشم آشنا شوید به جزیره قشم سفر کنید. در این مطلب می خواهیم بهترین مکان های اقامتی قشم را بشناسیم و کیفیت هر کدام را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

14 مرداد 1401

نمایشگاه غذای لندن در سایه اینستاگرام و مسابقه

موزه ویکتوریا و آلبرت (V & A) در لندن، برنامه های سال آینده خود را گفت و برپایی نمایشگاهی با موضوع غذا نیز در این میان به چشم می خورد.

25 تیر 1401

شب در تبریز کجا بریم؟

شب های تبریز زیبایی های خاص خود را دارد. این جذابیت ها ساعاتی خوش را به منظور گردش و سرگرمی شبانه در تبریز، برای گردشگران فراهم می نمایند.

25 خرداد 1401

سران گردشگری دنیا خواهان اقدام فوری برای حفاظت از اقیانوس ها شدند

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سران گردشگری دنیا خواهان اقدام فوری برای حفاظت از اقیانوس ها شدند.

3 خرداد 1401

این عکس ها صلح و امید را به فرانسه می برند

مصطفی نوده هنرمند عکاس کشورمان است که به زودی نمایشگاهی از عکس هایش در فرانسه برگزار خواهد شد. او می گوید: با توجه به فضای هنری کشور فرانسه و اهمیتی که مردم این کشور برای هنر و به خصوص هنر مفهومی قائل هستند، این نمایشگاه فرصت برقراری یک مکالمه با زبان...

27 اردیبهشت 1401

خودروهای لوکس بالاخره مالیات بدهند یا نه؟

تهران (پانا) - بحث مالیات خودروهای لوکس مدتهاست بین کارشناسان و مسئولان دولتی ادامه دارد و در جدیدترین خبر اعلام شده خودروهایی که ارزش آنها بیش از یک میلیارد تومان است باید مالیات بدهند و بسته به قیمت هر خودرو، درصد مالیات پرداختی هم تغییر می نماید.

20 اردیبهشت 1401

برگزاری 68 رشته صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی تبریز 2018

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ویژه رویداد بین المللی تبریز 2018 در این شهر در حال برگزاری است.

24 فروردین 1401

برترین دانشگاه های زبانشناسی آمریکا کدامند؟

آمریکا یکی از قوی ترین ها در حوزه زبان شناسی است و دانشگاه های خوبی برای این رشته دارد. برترین دانشگاه های زبان شناسی آمریکا را در این مقاله از خبرنگاران بشناسید.

22 فروردین 1401

اینتل در چین خودروهای خودران فراوری می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، قرار است این خودروهای خودران در چین فراوری شوند و از سال 2024 در دسترس و قابل خریداری باشند.

18 فروردین 1401

تفریحات جالب بیرمنگام که باید امتحان کنید

بیرمنگام از شهرهای زیبا و تاریخی انگلیس است که با جاذبه ها و تفریحات متعددی نظیر کتابخانه بیرمنگام، کارخانه خردل، کانال آب، باغ گیاه شناسی و... اوقات خوشی را برای هر گردشگری فراهم می نماید.

30 بهمن 1400

مکان های دیدنی اسپانیا ؛ از طبیعت تا معماری (قسمت اول)

اسپانیا، کشوری زیبا و در عین حال دارای تاریخی غنی است که هر ساله سیل جمعیت گردشگران به سوی آن روانه می شوند. در این مقاله با خبرنگاران همراه ما باشید تا گلچینی از این مکان ها را با هم مرور کنیم.

16 بهمن 1400

زابل در شمال سیستان و بلوچستان نارنجی شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین گزارش های ستاد ملی کرونا شهر زابل در شمال این استان در رنگ بندی تازه کرونایی کشور به رنگ نارنجی عایدی.

26 آبان 1400

فیلم کرشمه های نیوشا ضیغمی با حرکات ابرو و گردن برای شوهرش !

خبرنگاران: نیوشا ضیغمی و همسرش به کنسرت رفته و فیلم های متعددی را از آن منتشر کردند.

9 آبان 1400

25 مدل پارتیشن اداری نو و زیبا مناسب برای شرکت های تجاری

حتما می دانید که پارتیش های اداری برای معین فضای معین در هر بخش مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از مدل پارتیشن اداری نو و کاربردی می تواند به استفاده بهینه از فضا در ادارجات یاری بسیار زیادی کند. همچنین محیطی خصوصی و لازم برای کارمند یا کارمندان هر...

5 شهریور 1400

کرونا نتوانسته چاپ کتاب های کودک را مختل کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گودایریدر، نمایشگاه کتاب کودک شهر بولونیا در کشور ایتالیا به صورت دیجیتال در حال برگزاری است. این نمایشگاه مهمترین رویداد بین المللی است که به انتشارات بچه ها و صنعت چند رسانه ای اختصاص داده شده است. در بولونیا، نویسندگان،...

26 تیر 1400

طالبان بجای صلح جنگ را انتخاب نموده اند

مقامات امنیتی افغانستان روز شنبه اعلام کردند که گروه طالبان بجای صلح جنگ را انتخاب نموده و فکر می نمایند که به وسیله جنگ به خواسته های خود می رسند اما پاسخ نیروهای افغان قاطع خواهد بود.

28 خرداد 1400

تابش: مشکل کمبود روغن طی هفته آینده رفع می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با پیگیری اجرا شده مشکل کمبود روغن جامد طی هفته آینده رفع خواهد شد.

29 اسفند 1399
تعداد: (70)