موسیقی

جمعیت سالمندی در حال زنانه شدن است

کارشناس امور سالمندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آنالیز های مطالعات حوزه سالمندشناسی نشان از آن دارد که جمعیت سالمندی در حال زنانه شدن و تعداد زنان سالمند خودسرپرست در حال افزایش است.

13 مهر 1401

با دلایل گریه نوزاد و راه های رمزگشایی کردنش آشنا شوید

دلایل گریه نوزاد الزاما نشانه بیماری یا مشکل خاصی نیست. اما آنچه تمام مادران و پدران را نگران می نماید آن است که نمی توانند گریه نوزادشان را تفسیر نمایند. از آنجایی که نوزادان قادر به بیان کلمات برای بیان خواسته یا مشکلشان نیستند، آشنایی با دلایلی که...

17 شهریور 1401

تاریخ عرضه بازی Star Ocean: The Divine Force معین شد

اسکوئر انیکس و استودیو tri-Ace چند روز پیش تریلر جدیدی از بازی Star Ocean: The Divine Force منتشر کرد که تکه های جدیدی از گیم پلی این بازی علمی تخیلی اکشن نقش آفرینی را به نمایش گذاشته و تاریخ انتشار بازی را هم به صورت رسمی معین کرده است. طبق گفته اسکوئر انیکس این بازی...

2 مرداد 1401

جالب ترین روش های جستجوی گوگل که تا کنون نمی دانستید!

وقتی به جستجوی گوگل فکر می کنیم، مطمئناً به به یاد وارد کردن متن و دریافت میلیون ها نتیجه می افتیم. جالب است بدانید گوگل علاوه بر جستجوی متنی، ابزار دیگری برای جستجو به وسیله تصاویر، نما های دوربین و یا صدا را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

29 تیر 1401

نمایشگاه غذای لندن در سایه اینستاگرام و مسابقه

موزه ویکتوریا و آلبرت (V & A) در لندن، برنامه های سال آینده خود را گفت و برپایی نمایشگاهی با موضوع غذا نیز در این میان به چشم می خورد.

25 تیر 1401

شب در تبریز کجا بریم؟

شب های تبریز زیبایی های خاص خود را دارد. این جذابیت ها ساعاتی خوش را به منظور گردش و سرگرمی شبانه در تبریز، برای گردشگران فراهم می نمایند.

25 خرداد 1401

ابراهیم حاتمی کیا: خوشحالم یوسف دنیا خودش را به تصویر کشید؛ دنیا من با این کار فرق دارد

تهران (پانا) - ابراهیم حاتمی کیا که به علت بیماری کرونا در نشست خبری فیلم سینمایی شب طلایی حضور نداشت گفت در این فیلم تنها یک نام بوده است و کارها به وسیله اویس طوفانی و بهراد مهرجو تهیه شده است. وی یادآورشد نمی توانست ادامه دهد زیرا دنیاش با این کار فرق...

20 فروردین 1401

فیلم کرشمه های نیوشا ضیغمی با حرکات ابرو و گردن برای شوهرش !

خبرنگاران: نیوشا ضیغمی و همسرش به کنسرت رفته و فیلم های متعددی را از آن منتشر کردند.

9 آبان 1400

راه اندازی راستا پروازی کیش رامسر فرصت پیوند خوردن مازندران با جام جهانی را فراهم می نماید

ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، راه اندازی جهت پروازی کیش رامسر فرصت پیوند خوردن مازندران با جام جهانی را فراهم می نماید.

30 شهریور 1400

قصه شهرزاد.... در تهران

نمایش قصه شهرزاد به روایت سنمار به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی چهارشنبه، هفدهم شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد افتتاح می گردد.

17 شهریور 1400

دوبی با بچه ها به کجا برویم؟

با اینکه می گویند دوبی شهربازی ثروتمندان است اما این شهر گرم خانواده پسند می تواند شهربازی بچه ها هم باشد. شرایط اقلیمی بیابانی امارات باعث می شود بیشتر فعالیت ها زیر سقف انجام شود، اما دوبی حتی برای بازیگوش ترین بچه های دنیا هم فضا برای این سو و آن سو...

26 مرداد 1400

کتاب ما و موسیقی و برخی چیزهای دیگر نوشته ی ساسان فاطمی منتشر شد

خبرگزاری خبرنگاران- کتاب ما و موسیقی و برخی چیزهای دیگر نوشته ساسان فاطمی به وسیله انتشارات ماهور منتشر شد.

7 مرداد 1400

قصه پرغصه تعطیلی سینماها در سال نو هم تکرار شد

مدیرعامل موسسه بهمن سبز با انتقاد از تعطیلی مجدد سینماهای تهران گفت: متاسفانه قصه و غصه تکراری سینماها در سال جدید نیز ادامه دارد و می بینیم سیاست اشتباهی که در سال گذشته مانع از تداوم بازگشایی و امکان بازگشت رونق به سینماها شد، امسال نیز ادامه دارد....

23 فروردین 1400

بهترین نقش آفرینی های بازیگران زن در سال 2020 به انتخاب ایندی وایر

ایندی وایر وبگاهی خبری برای فیلم های مستقل جهان در آخرین اقدام خود لیستی از بهترین نقش آفرینی های بازیگران زن در سال 2020 ارائه داده که بطرز عجیبی نام چند بازیگر برجسته چون کیت وینسلت و سروشا رونان برای بازی در فیلم آمونیت در آن نیست.

20 بهمن 1399

خبرنگاران جشنواره سفره سالم یلدایی در مازندران برگزار می&zwnjشود

ساری - خبرنگاران - آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره مجازی شب یلدا با شعار سفره سالم یلدایی،همراه با نشاط و پویایی اطلاع داد.

20 دی 1399

انتقاد از سکوت فرهنگستان زبان درباره شجریان

حسین معصومی همدانی می گوید صدای محمدرضا شجریان در خدمت شعر فارسی بود. او همچنین به عنوان عضو فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی معتقد است: حق این بود که این نهاد یادکرد این خدمتگزار عظیم زبان و ادب را فراموش نمی کرد و گمان نمی برد که چون او اهل موسیقی بوده...

25 آبان 1399

هدفون جدید مارشال تا 80 ساعت دوام دارد

مارشال هدفون های بلوتوثی Major IV جدیدز را معرفی کرده است که با شارژ بی سیم و برخی تغییرات در طراحی همراه است که می توانند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

16 آبان 1399

محمدرضا گلزار؛ حواشی و فعالیت ها در فضای مجازی

انگیزه - محمدرضا گلزار نیز مثل بسیاری از چهره های کشورمان، فعالیت های حرفه ای یا شخصی خود را از طریق فضای مجازی با هوادارانش به اشتراک می گذارد. در ادامه تازه ترین حواشی اخیر محمدرضا گلزار را در فضای مجازی، به ترتیب تاریخ انتشار هرکدام خواهیم دید.

1 آبان 1399

فعالیت ون کافه ها غیر قانونی است ، الزامات کار ون کافه چیست؟

ضوابط نحوه صدور مجوز ون کافه ها پس از ماه ها هنوز تعیین نشده و مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر می گوید که فعالیت کافه ون های سطح شهر غیرقانونی است.

7 شهریور 1399

رکوردشکنی چرنوبیل در بفتا 2020

سریال مشهور چرنوبیل با 14 نامزی پیشتاز جوایز تلویزیونی بفتا 2020 شد و رکوردشکنی کرد.

14 مرداد 1399
تعداد: (32)