روانشناسی

قهوه را در این لیوان ها ننوشید!

نوشیدن یک فنجای قهوه می تواند شما را در معرض 1500 ذره پلاستیکی قرار دهد.

2 آبان 1401

نکات موثر و سریع برای تمیز کردن یک خانه درخشان

بیشتر مردم اصلاً تمیز کردن را دوست ندارند ، اما همه دوست دارند در خانه ای زندگی نمایند که همواره تمیز باشد. این که نظافت ما ماندگاری بیشتری دارد و به زمان و کوشش کمتری احتیاج دارد ، البته تا حدودی ما را از دردسر نظافت نجات می دهد و به ما اجازه می دهد همواره...

24 مهر 1401

جمعیت سالمندی در حال زنانه شدن است

کارشناس امور سالمندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آنالیز های مطالعات حوزه سالمندشناسی نشان از آن دارد که جمعیت سالمندی در حال زنانه شدن و تعداد زنان سالمند خودسرپرست در حال افزایش است.

13 مهر 1401

خواب ناکافی می تواند به سلول های بنیادی ایمنی شما آسیب برساند

یک مطالعه نو نشان داده است که خواب ناکافی می تواند به سیستم ایمنی بدن آسیب برساند و با آسیب رساندن به سلول های بنیادی خونساز بدن، افراد را در برابر عفونت ها و بیماری های التهابی آسیب پذیرتر می شوند.

7 مهر 1401

7 جاذبه کشمیر که حتما باید ببینید

در شمال غربی شبه قاره هند، و در دامنه کوه های هیمالیا، سرزمینی واقع شده است که معروف است به بهشت. در این سرزمین، دریاچه ای قرار گرفته با خانه های قایقی. آسمان آبی این منطقه را در کمتر جایی بتوانید ببینید و مناظرش شما را یاد کارت پستال ها می اندازد. در تجربه...

28 شهریور 1401

با دلایل گریه نوزاد و راه های رمزگشایی کردنش آشنا شوید

دلایل گریه نوزاد الزاما نشانه بیماری یا مشکل خاصی نیست. اما آنچه تمام مادران و پدران را نگران می نماید آن است که نمی توانند گریه نوزادشان را تفسیر نمایند. از آنجایی که نوزادان قادر به بیان کلمات برای بیان خواسته یا مشکلشان نیستند، آشنایی با دلایلی که...

17 شهریور 1401

5 خاصیت شگفت انگیز گوشت بوقلمون ؛ برترین جایگزین گوشت قرمز

بوقلمون یکی از برترین انتخاب های غذایی و جایگزین گوشت قرمز است که مزیت آن را می توان پروتئین بالا در کنار چربی کم دانست. در این مطلب به فواید عادت به خوردن گوشت بوقلمون پرداخته ایم.

5 شهریور 1401

چگونه جانِ بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟

تعیین شده است افرادی که قوی ترین، حامی ترین و عاشقانه ترین شبکه های ارتباطی و اجتماعی را دارند، درنهایت کم تر دچار بیماری های قلبی-عروقی می شوند.

1 شهریور 1401

چه طور برای سفر پول پس انداز کنیم؟ (لازم نیست ثروتمند باشید تا همواره سفر کنید!)

می خواهید برای مدتی دور جهان بگردید و یا تنها در تعطیلات پیش رو به یک سفر کوتاه بروید؟ لازم نیست ثروتمند باشید. اما ضروری است برای پس انداز کردن پول کمی خلاقیت داشته باشید!

20 مرداد 1401

چگونه یک تراس زیبا و شیک داشته باشیم؟

این روزها که بیشتر خانه ها از داشتن حیاط و فضای باز بی بهره هستند، داشتن یه بالکن یا تراس می تواند غنیمت باشد حتی اگر خیلی بزرگ نباشد.

31 تیر 1401

بازنویسی عصر حجر با آنالیز استخوان های یک ماهیگیر

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، بازنویسی عصر حجر با آنالیز استخوان های یک ماهیگیر صورت می پذیرد.

28 تیر 1401

آیا خلبان ها در موقع پرواز می خوابند؟

خلبان ها در پروازآیا خلبان ها در پرواز می خوابند؟ این سوال جالبی است که تا حالا به فکر افراد زیادی خطور نموده است اما به دلایلی آنطور که باید به آن پاسخ داده نشده است. در ادامه خبرنگاران جواب این سوال را بطور واضح خواهد داد:

2 تیر 1401

عاداتی که از جذابیت شما می کاهد

جاذبه هم یک هنر و هم یک علم است. محققان دریافته اند که بعضی عادات سبک زندگی می تواند شما را مجذوب کننده تر نشان دهد و بعضی از آن ها برعکس ممکن است از مجذوب کنندهیت شما بکاهد.

24 خرداد 1401

وای فای 7 چیست؟ همه چیزی که باید درباره سریع ترین وای فای نسل آینده بدانید!

در حالی که هنوز شاهد ورود گسترده دستگاه های وای فای 6 و وای فای 6 ای به خانه ها و سازمان ها نیستیم؛ نسل تازه استاندارد وای فای در حال ظهور است.

17 خرداد 1401

در هوای خیلی سرد چگونه لباس بپوشید تا کاملا گرم بمانید؟

وقتی به لباس پوشیدن در هوای خیلی سرد فکر می کنید، به احتمال زیاد ممکن است یک کت حجیم و چند بوت را در فکر خود تصور کنید. با این وجود گرم نگه داشتن خود در هوای خیلی سرد بسیار دقیق تر و حساس تر از این تصور ساده است. در حقیقت، ترکیبی از لایه ها و پارچه ها شما را...

11 اردیبهشت 1401

برترین دانشگاه های زبانشناسی آمریکا کدامند؟

آمریکا یکی از قوی ترین ها در حوزه زبان شناسی است و دانشگاه های خوبی برای این رشته دارد. برترین دانشگاه های زبان شناسی آمریکا را در این مقاله از خبرنگاران بشناسید.

22 فروردین 1401

وقتی سرمربی شهرخودرو عذرخواهی می نماید

سرمربی شهرخودرو خود را مقصر شکست برابر گل گهر دانست و از این بابت عذرخواهی کرد.

30 دی 1400

واقعیت مجازی، سلامت روان، و مراقبت های بهداشتی

سه روش واقعیت مجازی می تواند درمان سلامت روان را دگرگون کند، در حالی که به چندین روش، واقعیت مجازی در حال بهبود بخشیدن مراقبت های بهداشتی است.

9 آذر 1400

اسکیت بازی این مرد نابینا شما را شگفت زده می کنید

خبرنگاران : مهارت این مرد نابینا را در اسکیت برد بازی ببینید.

25 آبان 1400

علائم فشار خون بالا

فشار خون بالا و یا هایپرتنشن یکی از بیماریهای معمول جسمی است که انسان را در سرتاسر جهان تحت تأثیر قرار داده است. این مقاله اطلاعاتی را در مورد علائم متداول این عارضه فراهم ساخته است.

2 آبان 1400
تعداد: (51)